  • 1. Data: 2013-03-14 11:31:44
    Temat: Komp po virtualkę.
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Plan jest taki:

    System w7 + 5xXP jako virtualka

    Założenia sprzętowe:

    i5 czy i7 i jakie ??
    Płyta Asrock tylko która ...

    Ram do tego 32GB ale to już wiem co...

  • 2. Data: 2013-03-14 11:36:41
    Temat: Re: Komp po virtualkę.
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 14 Mar 2013 11:31:44 +0100, Chris napisał(a):

    > Założenia sprzętowe:
    >
    > i5 czy i7 i jakie ??

    Procesor bez literki K.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-03-14 11:50:16
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Plan jest taki:
    >
    > System w7 + 5xXP jako virtualka

    A dlaczego nei jakis system do wirtualizowania a na nim pozostale 6 osów? :)

  • 4. Data: 2013-03-14 12:00:32
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

    > A dlaczego nei jakis system do wirtualizowania a na nim pozostale 6
    > osów? :)

    Więcej danych . . nie ja to będę używał .. ja składam tylko sprzęt pod to,
    od softu jest brat :)

  • 5. Data: 2013-03-14 12:00:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    R.e.m.e.K nabazgrał(a):

    > Procesor bez literki K.

    To wiem :)

  • 6. Data: 2013-03-14 12:53:23
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-03-14 11:31, Chris pisze:
    > Plan jest taki:
    >
    > System w7 + 5xXP jako virtualka
    >
    > Założenia sprzętowe:
    >
    > i5 czy i7 i jakie ??
    > Płyta Asrock tylko która ...
    >
    > Ram do tego 32GB ale to już wiem co...

    Kilkanaście dni temu złożyłem sobie w tym celu taki:
    - i7 3770
    - GA-Z77X-UD5H (mSata i dwie karty sieciowe)
    - Windows 8 (SSD mSATA na mobo)
    - 16GB G.Skill TridentX 1600/CL7
    - maszyny wirtualne na WD1002FAEX

    --
    marfi

  • 7. Data: 2013-03-14 13:26:58
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-14, o godz. 12:00:32
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Mr. Misio nabazgrał(a):

    > Więcej danych . . nie ja to będę używał .. ja składam tylko sprzęt
    > pod to, od softu jest brat :)

    Ale zwróć mu na to uwagę bo po co ten W7 jako hypervisor? Jako
    środowisko wirtualizacji to się tak średnio nadaje. XEN Server ma
    darmową licencję a środowisko zwirtualizowane za jego pomocą na pewno
    będzie wydajniejsze niż wirtualki XP pod Win7.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2013-03-14 13:45:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > darmową licencję a środowisko zwirtualizowane za jego pomocą na pewno
    > będzie wydajniejsze niż wirtualki XP pod Win7.

    Znajomy z firmy polecił mi też żeby W7 nie brać pod uwagę tylko jeśli już to
    Windows Serwer 2008.
    Poczytam o tym co piszesz bo soft to jakoś nie moja specjalizacja. THX za
    podpowiedzi.

  • 9. Data: 2013-03-14 13:49:22
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-14, o godz. 13:45:55
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Znajomy z firmy polecił mi też żeby W7 nie brać pod uwagę tylko jeśli
    > już to Windows Serwer 2008.
    > Poczytam o tym co piszesz bo soft to jakoś nie moja specjalizacja.
    > THX za podpowiedzi.

    No ale po co płacić? Zwłaszcza za WinServer? Fajny - tyko jako
    hyperwisor do paru wirtualek z XP to nadal średni wybór. ;-)

    Zdrówko

  • 10. Data: 2013-03-14 13:54:14
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > No ale po co płacić? Zwłaszcza za WinServer? Fajny - tyko jako
    > hyperwisor do paru wirtualek z XP to nadal średni wybór. ;-)
    > Zdrówko

    Mam odp po paru cięciach prv :)

    to nie maja być bóg wie jakie wirtualne maszyny tylko chodzą na nich mikro
    serwerki - to i win98 by podołał takiemu zadaniu
    chodzi o to że maszyny mam już postawione
    13:50:06
    każda z nich ma dysk wypchany po brzegi
    13:50:38
    razem 270gb
    13:50:53
    chodzi to już na Oracle VirtualBox
    13:51:21
    żeby to zmienić na inny system musiałbym to zmrozić w uniwersalny plik ISO
    pewnie czy coś takiego i wrzucić w inny system VM
    13:51:45
    jak coś się zesra to mi przepadną licencje które mam wbite na mac adress
    karty sieciowej
    13:51:50
    i wtedy się wkurwię
    13:52:12
    więc WIEM że są LEPSZE rozwiązania ALE muszę pozostać przy tym co mam w tej
    chwili