  • Data: 2013-04-26 00:04:11
    Temat: Re: Komfortowe i ciche opony.
    Od: Dman666 <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 12:36:38 UTC+2 użytkownik Mariusz-net napisał:
    > Szukam komfortowych i cichych opon w rozmiarze 205/55R16 91V (letnie). W poprzednim
    samochodzie miałem Yokohamy A.drive i bardzo mi one pasowały (miękkie, ciche, dobre
    na wodę i gdy jest sucho) ale nie znalazłem ich w większym rozmiarze. Możecie polecić
    coś podobnego?

    Co prawda mam "budzetowa" poprzednia generacje, ale polecam cos w podobie:

    http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/kumho+kh31
    +205+55r16+91h+cc3,205%2055R16,44,0,5-0,115594059,sz
    i.html

    Scieralnosc dobra (niska), cichsze od zimowek (duzo wzdluznych rowkow), boczne
    scianki miekkie (na krawezniku ucierpiala jedna guma, niestety), hamowanie na suchym
    wzorowe (esp,abs milcza), na mokrym nie mialem okazji (auto kobitki, jezdze w ramach
    okresowych testow).

    Kupowalem co prawda inny rozmiar, ale z opcja poprawienia komfortu bo fabryczne
    zalecenia powoduja czeste wizyty u dentysty (plomby wypadaja, czuc kazdy pylek na
    drodze)-auto W168 czyli "gokart" jesli chodzi o zawieszenie.

    --
    Dman-666