  • 1. Data: 2013-04-25 12:36:38
    Temat: Komfortowe i ciche opony.
    Od: Mariusz-net <l...@g...com>

    Szukam komfortowych i cichych opon w rozmiarze 205/55R16 91V (letnie). W poprzednim
    samochodzie miałem Yokohamy A.drive i bardzo mi one pasowały (miękkie, ciche, dobre
    na wodę i gdy jest sucho) ale nie znalazłem ich w większym rozmiarze. Możecie polecić
    coś podobnego?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2013-04-25 13:05:15
    Temat: Re: Komfortowe i ciche opony.
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 04/25/2013 12:36 PM, Mariusz-net wrote:
> [...]
    ciche, dobre
    > wodę i gdy jest sucho) ale nie znalazłem ich w większym rozmiarze.

    Mam Nokian H, co prawda w rozmiarze 212/55R16 H - ale sa ciche i dobre.
    Polecam.

  • 3. Data: 2013-04-25 13:48:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Mariusz-net" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Szukam komfortowych i cichych opon w rozmiarze 205/55R16 91V (letnie).

    http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/yokohama/s
    klep,205%2055R16,44,0,0,sz.html

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2013-04-25 15:14:13
    Od: Mariusz-net <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 13:48:46 UTC+2 użytkownik Yogi(n) napisał:
    >http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/yokohama/
    sklep,205%2055R16,44,0,0,sz.html

    A.drive są dostępne tylko z indeksem 91H. Po wybraniu filtra na 91V mamy:
    http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/yokohama/s
    klep,205%2055R16,44,,,V_-_do_240_km%20h,83,0,0,sz.ht
    ml

    Czy C.drive są też miękkie i ciche?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 5. Data: 2013-04-25 15:17:06
    Od: Mariusz-net <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 13:05:15 UTC+2 użytkownik omega_fan napisał:

    > ciche, dobre

    > Możecie polecić coś podobnego?
    >

    > Mam Nokian H, co prawda w rozmiarze 212/55R16 H - ale sa ciche i dobre.
    >
    > Polecam.

    A jak z komfortem? Czy są miękkie. Potrzebuje je do Golfa żeby poprawić komfort -
    teraz mam Michelin Energy Saver i są bardzo twarde (każdą dziurę czuć).

    Pozdr,
    Mariusz

  • 6. Data: 2013-04-25 15:51:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Mariusz-net" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:
> [...]
    sklep,205%2055R16,44,0,0,sz.html

    >A.drive są dostępne tylko z indeksem 91H. Po wybraniu filtra na 91V
    sklep,205%2055R16,44,,,V_-_do_240_km%20h,83,0,0,sz.h
    tml

    >Czy C.drive są też miękkie i ciche?

    Masz rację, nie zwróciłem uwagi na indeks prędkości.

    AC.02 są cichsze od dunlopów, bo takie miałem przed yokohamami. Miękka
    guma i owszem, bo trzymają się drogi bardzo dobrze, ale w związku z tym
    i krótkowieczność wpisana w ich charakterystykę. Z innymi nie miałem
    kontaktu.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2013-04-25 17:03:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mariusz-net" <l...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A jak z komfortem? Czy są miękkie. Potrzebuje je do Golfa żeby poprawić
    > komfort - teraz mam Michelin Energy Saver i są bardzo twarde (każdą dziurę
    > czuć).

    LOL
    Liczysz że kilka cm gumy zamortyzuje Ci dziury w drodze? ;-)

  • 8. Data: 2013-04-25 20:47:51
    Od: Mariusz-net <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 17:03:28 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > LOL
    >
    > Liczysz że kilka cm gumy zamortyzuje Ci dziury w drodze? ;-)

    Dokładnie na to liczę. Po to między innymi są opony. No chyba, że w Kii jest inaczej?
    A może na samych felgach jeździsz? albo na wężu gumowym? :P

    A tak serio to na cuda nie liczę ale podobny manewr zrobiłem już w Focusie i poprawa
    była zauważalna.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 9. Data: 2013-04-25 23:06:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mariusz-net" <l...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dokładnie na to liczę. Po to między innymi są opony.

    Zdecydowanie lepsze efekty przynosi dobre zawieszenie i ew. manewry ilością
    powietrza w oponach.

    > No chyba, że w Kii jest inaczej? A może na samych felgach jeździsz? albo
    > na wężu gumowym? :P

    Akurat w Lanci i w Kii mam te same opony i różnica w odczuciach twardości
    jest kolosalna.
    Ale pewnie to przez inną gumę w tej samej oponie (choć o różnym profilu).
    ;-)

  • 10. Data: 2013-04-26 00:04:11
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 12:36:38 UTC+2 użytkownik Mariusz-net napisał:
> [...]
    na wodę i gdy jest sucho) ale nie znalazłem ich w większym rozmiarze. Możecie polecić

    Co prawda mam "budzetowa" poprzednia generacje, ale polecam cos w podobie:

    http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/kumho+kh31
    +205+55r16+91h+cc3,205%2055R16,44,0,5-0,115594059,sz
    i.html

    Scieralnosc dobra (niska), cichsze od zimowek (duzo wzdluznych rowkow), boczne
    scianki miekkie (na krawezniku ucierpiala jedna guma, niestety), hamowanie na suchym
    wzorowe (esp,abs milcza), na mokrym nie mialem okazji (auto kobitki, jezdze w ramach
    okresowych testow).

    Kupowalem co prawda inny rozmiar, ale z opcja poprawienia komfortu bo fabryczne
    zalecenia powoduja czeste wizyty u dentysty (plomby wypadaja, czuc kazdy pylek na
    drodze)-auto W168 czyli "gokart" jesli chodzi o zawieszenie.

    --
    Dman-666