  • 41. Data: 2012-08-01 14:35:35
    Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-01 13:16, Artur Maśląg pisze:

    > ROTFL - kolejny widzę nie doczytał o czym była mowa.

    no, ja też chyba nie doczytałem, bo czyżby ten kontekst:

    > Rób co chcesz, ale może na mnie się nie powołuj, skoro nie rozumiesz,
    > że za 40 złotych to alufelg 17" się nie przełoży i nie wyważy.
    > Jeżeli dobrze pamiętam, to pojedynczy ciężarek klejony do alu to
    > minimum 3zł. Znaczy widziałem już alu wyważane ciężarkami montowanymi
    > do rantu (na zewnątrz), ale to tylko partacz może takie zakładać,
    > no chyba, że sobie klient takie zażyczy.

    był jeszcze za mały?

    Znaczy co, nie ma alu 17 które byłyby przystosowane do wyważania na rancie?
    Może i nie ma, nie wiem. Wiem, że mniejsze bywają.

  • 42. Data: 2012-08-01 14:55:50
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

    > byl jeszcze za maly?
    > Znaczy co, nie ma alu 17 które bylyby przystosowane do wywazania na
    > rancie? Moze i nie ma, nie wiem. Wiem, ze mniejsze bywaja.

    Moje 16-tki byly fabrycznie wywazane na rancie. Wywazam teraz wewnatrz, bo
    nie widac, ale felga jest ewidentnie przystosowana do wywazania na rancie.

    --
    Axel

  • 43. Data: 2012-08-01 15:27:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > Znaczy co, nie ma alu 17 które byłyby przystosowane do wyważania na rancie?
    > Może i nie ma, nie wiem. Wiem, że mniejsze bywają.

    Są felgi aluminiowe przystosowane do montażu ciężarków na rancie - w
    tym 17". Dodatkowo felgi jeżeli mają ranty, to są one często różne
    i jeżeli jest stosowany ciężarek mocowany do rantu, to musi mieć
    odpowiednie mocowanie (zacisk). Do tego to ja nic nie mam - to w
    większości tylko kwestia estetyki, czy założony jest ciężarek na
    rant, czy też nalepiony od wewnątrz. To o czym pisałem, to lecenie
    po taniości i montowanie czegokolwiek na rant, bo taniej. Potrafią
    odstawać itd. bo gumiarz założył takie jak miał. Musiałbym chyba
    zdjęcia robić, by pokazać twórczość co poniektórych.

  • 44. Data: 2012-08-01 16:07:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-01 14:55, Axel pisze:
    (...)
    > Moje 16-tki byly fabrycznie wywazane na rancie. Wywazam teraz wewnatrz, bo
    > nie widac, ale felga jest ewidentnie przystosowana do wywazania na rancie.

    Różne są felgi i różne ranty - jak złapałem gumę ładnych parę lat temu
    w górach, to gumiarz zapytał, czy dopłacę do ciężarków nalepianych, czy
    też ma spróbować dopasować coś bez gwarancji, bo pasujących na rant nie
    ma.

  • 45. Data: 2012-08-01 16:29:48
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Znaczy co, nie ma alu 17 które byłyby przystosowane do wyważania na rancie?
    Są. Np. ja mam takie. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 46. Data: 2012-08-01 16:47:35
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Znaczy co, nie ma alu 17 które byłyby przystosowane do wyważania na rancie?
    > Może i nie ma, nie wiem. Wiem, że mniejsze bywają.

    Są. Sam mam takie. Ale - jak wynika ze słów rzekomo wyrwanych z
    kontekstu (jak sam zauważyłeś, żeby nie wiem jak szeroki kontekst
    pozostawiać, to sensu wypowiedzi nie zmienia nic) na pewno wyważali je
    partacze (choć w fabryce samochodu). :D
    On prędzej się udusi niż przejdzie mu przez gardło coś takiego jak
    przyznanie się do błędu, o przeprosinach nie wspomnę.
    Jak już napisałem on jest nieomylny. A jeśli fakty temu przeczą to tym
    gorzej dla faktów. :)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 47. Data: 2012-08-01 17:21:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-01 16:47, R2r pisze:

> [...]
    > On prędzej się udusi niż przejdzie mu przez gardło coś takiego jak
    > przyznanie się do błędu, o przeprosinach nie wspomnę.

    Widzisz, ja zasadniczo personalnie się nikogo nie czepiam, ale skoro
    bardzo tego pragniesz...

    Wyrwałeś sobie coś z kontekstu, bez słowa dyskusji nazwałeś mnie
    ignorantem, teraz tworzysz jakieś teorie wyssane z palca...
    Cóż, Twój wybór. Ja nie mam takich problemów, potrzeb - czego
    Tobie brakuje? Gdybyś chciał, to byś zapytał o to co niezrozumiałe,
    ale wolałeś sobie ego poprawić i parę inwektyw pod moim adresem
    skierować. Baw się dobrze.

    > Jak już napisałem on jest nieomylny. A jeśli fakty temu przeczą to tym
    > gorzej dla faktów. :)

    Tak naprawdę Twoje projekcje są średnio interesujące, niemniej
    zaprzeczę, jakobym był nieomylny itd.

    No, ale skoro brakuje Ci argumentacji/zrozumienia, to wrzuć mnie
    do KF jak pisałeś - podobnie jak Cavallino. Poziom podobny...

  • 48. Data: 2012-08-01 17:24:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-01 15:27, Artur Maśląg pisze:

    > To o czym pisałem, to lecenie
    > po taniości i montowanie czegokolwiek na rant, bo taniej.

    Zatem, jak dla mnie, niefortunnie sformułowałeś wypowiedź, bo mimo dobrej woli byłem
    w stanie
    zrozumieć ją jedynie w ten sposób, że alufelgi (a przynajmniej 17-tki) nie powinny
    być wyważane na rancie.
    EOT.

  • 49. Data: 2012-08-01 17:43:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > dobrej woli byłem w stanie
    > zrozumieć ją jedynie w ten sposób, że alufelgi (a przynajmniej 17-tki)

    Spoko - tu jest usenet, kiedyś nawet pisałem, że trzeba chyba elaborat
    prezentować, by ktoś się nie przyczepił. Niech będzie niefortunnie,
    ale naprawdę nie pisałem o tym, że 17" na rancie wyważać nie można.
    Jak ktoś ma wątpliwości to chętnie odpowiem i rozwinę co miałem na
    myśli (co też poczyniłem). Cóż, napiszę przy okazji, że w wątku była
    podnoszona kwestia wyważenia i wymiany 16" (albo 17") i ktoś rzucił
    ceną 40zł za 4 sztuki. Wiesz, ja chętnie, ale nawet na zadupiach to
    w tej kwocie się nie zmieści...

  • 50. Data: 2012-08-05 20:19:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 31 Jul 2012 14:16:33 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >do rantu (na zewnątrz), ale to tylko partacz może takie zakładać,
    >no chyba, że sobie klient takie zażyczy. O akcjach charytatywnych może

    Nie partacz, tylko są takie alusy, które mają taką mozliwość.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280