  • 31. Data: 2012-07-31 20:05:53
    Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Artur Maśląg

    > Wyciąłeś sobie z kontekstu co chciałeś, a cel tego specjalnie chwalebny
    > nie jest. No, ale baw się dobrze.

    Znowu zaczyna się trollowanie...

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2012-07-31 20:07:28
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin BartekK

    > ciężarki przyklejone od wewnątrz okazały się zbyt grube. Gumiarz znalazł
    > zamiast nich takie bardziej płaskie, prostokątne-dłuższe, a o te 1-1.5mm
    > cieńsze.

    Jak tamte odpadły, to tych też nie należy montować, bo będą na styk.
    Wejdzie Ci tam jakiś kamyk i znowu będzie to samo (jak nie gorzej).
    Jedyna sensowna opcja w takim przypadku do ciężarki mocowane z boku, do
    rantu. Niestety mało estetyczne.

    --
    ignorance is bliss

  • 33. Data: 2012-07-31 20:20:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-31 19:59, R2r pisze:

    > Nie z kontekstu tylko z wypowiedzi i nie wciąłem tylko zacytowałem
    > spójny fragment zdania złożonego, którego pozostała część nie zmienia
    > sensu wypowiedzi. Napisałeś w niej właśnie to, że tylko partacz może

    Jak napisałem - baw się dobrze. Dowiodłeś tylko tyle, że za wszelką
    cenę coś sobie wytniesz z kontekstu, by odreagować na grupie.

    Urlop, meliska?

  • 34. Data: 2012-08-01 07:28:46
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Jak napisałem - baw się dobrze. Dowiodłeś tylko tyle, że za wszelką
    > cenę coś sobie wytniesz z kontekstu, by odreagować na grupie.
    >
    > Urlop, meliska?

    Pokazałeś kompletny brak honoru.

  • 35. Data: 2012-08-01 09:02:16
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-07-31 20:20, Artur Maśląg pisze:

    > Jak napisałem - baw się dobrze. Dowiodłeś tylko tyle, że za wszelką
    > cenę coś sobie wytniesz z kontekstu, by odreagować na grupie.

    Ale mnie nie bawi dowodzenie, że białe jest białym, czemu po raz kolejny
    zaprzeczyłeś. Dawno już na grupie zauważono, że jesteś manipulantem i
    pozbawionym krzty honoru trollem. Po raz kolejny potwierdzasz to kreując
    fałszywe zarzuty. Zwrócenie uwagi na popełniony przez Ciebie błąd jest w
    Twoich oczach odreagowaniem, czyli jak napisałem wcześniej: winni Twoich
    błędów są ci, którzy ośmielili je wykazać. Naiwnością byłoby oczekiwać
    od Ciebie przeprosin i wycofania się z napisanej wcześniej i
    dowiedzionej przez kogoś bzdury. Arogancja - jak widzę - daje Ci złudne
    poczucie przewagi, ale tylko w swoich oczkach jesteś taki wspaniały i
    mądry. Wydaje Ci się też, że Twój obraz robi na kimkolwiek frustrujące
    wrażenie. Otóż mylisz się znów - u większości budzi co najwyżej
    uśmieszek politowania i tyle. Większość ma Cię tam gdzie Twoje miejsce.
    U mnie również tam wracasz. Zdrówka życzę.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 36. Data: 2012-08-01 09:46:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-31 18:24, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-07-31 18:14, BartekK pisze:
    > (...)
    -super-slim-i2522762916.html

    > Wiesz, że to nie są kawałki ołowiu? EU tego zabrania (Polska chyba od
    > 2005).

    1,59 zł za 12 sztuk.

    "pojedynczy ciężarek klejony do alu to minimum 3zł." Niezła marża, nieprawdaż.

  • 37. Data: 2012-08-01 10:20:26
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-07-31 20:07, t? pisze:
> [...]
    > Wejdzie Ci tam jakiś kamyk i znowu będzie to samo (jak nie gorzej).
    > Jedyna sensowna opcja w takim przypadku do ciężarki mocowane z boku, do

    Tamte odpadły dopiero w momencie gdy przesunął się zacisk przy ostrym
    hamowaniu, do tego zapewne razy luz (bo zawsze jakiś jest) na łożyskach
    oraz trochę brudu i może jakiś kamyk. Na tych cienkich przejeździłem
    całą zimę (bo 17" mam na zimówki) i nic się już nie działo, dla pewności
    (przy zmianie na letnie 19") sprawdziłem wyważenie - i było ok.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 38. Data: 2012-08-01 13:16:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-01 07:28, Agent pisze:
    (...)

    > Pokazałeś kompletny brak honoru.

    ROTFL - kolejny widzę nie doczytał o czym była mowa.

  • 39. Data: 2012-08-01 13:18:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-01 09:02, R2r pisze:

    > Ale mnie nie bawi dowodzenie, że białe jest białym, czemu po raz kolejny

    Za to świetnie Ci idzie wyrywanie czegoś z kontekstu, by tylko coś tam
    napisać. No, ale to jak wyżej.

  • 40. Data: 2012-08-01 13:20:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    -super-slim-i2522762916.html

    > 1,59 zł za 12 sztuk.
    >
    > "pojedynczy ciężarek klejony do alu to minimum 3zł." Niezła marża,

    No, ale to nie ja je montuje :)