    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
    Date: Wed, 01 Aug 2012 17:21:11 +0200
    <jv6uov$2sl$1@mx1.internetia.pl> <jv81ca$5pi$1@mx1.internetia.pl>
    <jv859l$lek$1@mx1.internetia.pl>
    <v4hb3ne94gbo.lhyom68du2wl$.dlg@40tude.net>
    <jv8ib6$gj3$1@inews.gazeta.pl> <5017dec4$1@news.home.net.pl>
    <jv8n8u$9u5$1@inews.gazeta.pl> <5017e2fb$1@news.home.net.pl>
    <jv8qpr$rl1$1@inews.gazeta.pl> <50181cfa$1@news.home.net.pl>
    <jv97kp$6al$1@inews.gazeta.pl> <jvaeqf$20j$1@inews.gazeta.pl>
    <jvb37c$d2q$1@inews.gazeta.pl> <jvb7qn$mj2$1@news2.ipartners.pl>
    <50194185$1@news.home.net.pl>

    W dniu 2012-08-01 16:47, R2r pisze:

    > Są. Sam mam takie. Ale - jak wynika ze słów rzekomo wyrwanych z
    > kontekstu (jak sam zauważyłeś, żeby nie wiem jak szeroki kontekst
    > pozostawiać, to sensu wypowiedzi nie zmienia nic) na pewno wyważali je
    > partacze (choć w fabryce samochodu). :D
    > On prędzej się udusi niż przejdzie mu przez gardło coś takiego jak
    > przyznanie się do błędu, o przeprosinach nie wspomnę.

    Widzisz, ja zasadniczo personalnie się nikogo nie czepiam, ale skoro
    bardzo tego pragniesz...

    Wyrwałeś sobie coś z kontekstu, bez słowa dyskusji nazwałeś mnie
    ignorantem, teraz tworzysz jakieś teorie wyssane z palca...
    Cóż, Twój wybór. Ja nie mam takich problemów, potrzeb - czego
    Tobie brakuje? Gdybyś chciał, to byś zapytał o to co niezrozumiałe,
    ale wolałeś sobie ego poprawić i parę inwektyw pod moim adresem
    skierować. Baw się dobrze.

    > Jak już napisałem on jest nieomylny. A jeśli fakty temu przeczą to tym
    > gorzej dla faktów. :)

    Tak naprawdę Twoje projekcje są średnio interesujące, niemniej
    zaprzeczę, jakobym był nieomylny itd.

    No, ale skoro brakuje Ci argumentacji/zrozumienia, to wrzuć mnie
    do KF jak pisałeś - podobnie jak Cavallino. Poziom podobny...