  • Data: 2019-03-09 23:40:15
    Temat: Re: Kombi ze sporym bagaznikiem
    Od: laisar <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 marca 2019 18:06:15 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Lodgy byłaby może atrakcyjnym samochodem, gdyby za podstawową cenę 37 tys.
    > (jeśli dobrze pamiętam) dostawało się coś nadającego się już do użytku

    Kwestia gustu - dla jednych się nadaje, a inni nie potrafią używać niczego poniżej 5
    m długości, powyżej 4 s do "setki" czy co tam kogo akurat nawilża.

    > za jako-tako wypossażoną wersję trzeba zapłacić około 50 tys.,
    > a za te pieniądze dostaniesz wieksze, wygodniejsze i lepiej
    > zaprojektowane auto z półki o 2 poziomy wyższej.

    Jeżeli ktoś tego potrzebuje / ma taką chęć / chce mu się szukać / uda mu się znaleźć
    odpowiedni egzemplarz.

    XXI-wieczne daćki od samego początku oferowały siermiężność nówki w cenie używanego
    wypasu. Ja się cieszę, że jest taka dodatkowa możliwości wyboru.