  • Data: 2013-11-13 18:42:46
    Temat: Re: Kombatanckie wspomnienia
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Nov 2013 18:32:34 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A wysylaja jakas karte, jak do telefonu ? Bo jesli nie ... to raczej
    >slabe zabezpieczenia maja :-)

    Jak sie nacisnie na odbiorniku okreslony guzik, to na ekranie
    wyswietla sie ID odbiornika. Cos 24 znaki. Tzreba to zapisac na kartce
    i podac telefonicznie panience z centrali. Za kilka godzin odbiornik
    sie sam aktywuje

    >Internetowego. Bo jak rozumiem to satelity XM sa geostacjonarne i nad
    >USA - w Polsce sie tego nie zlapie.
    >Satelity Sirus maja eliptyczna orbite i duzo czasu wisza nad USA.
    >A jak nie wisza, to pewnie nie nadaja, bo sygnalu nie odbieraja.
    >Zreszta Polske tez omijaja.

    No wlasnie

    >VPN musisz zalozyc, to bedziesz sluchal. Albo whois oszukac :-)

    Mozna.

    >Swoja droga - 5 mln klientow po 6$ - 360 mln $ rocznie. Zwroca sie te
    >satelity.
    >A wiki podaje nawet 14$.

    Zwroca sie satelity. A oplata zalezy od tego czy sie chce XM. Sirius
    czy Sirius oraz XM

    A.L.