eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaKoło zamachowe dwumasoweRe: Koło zamachowe dwumasowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com
    !209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Koło zamachowe dwumasowe
    Date: Sat, 06 Mar 2010 22:15:29 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <hmugqb$l18$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    <1...@1...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: azr110.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267910283 21544 83.27.155.110 (6 Mar 2010
    21:18:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Mar 2010 21:18:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <1...@1...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26158
    [ ukryj nagłówki ]

    W.Kr. pisze:
    > On 6 Mar, 19:33, "WM" <c...@p...onet.pl> wrote:
    >> Rozumiem, że ma ono lepiej, od zwykłego koła zamachowego,
    >> równać wahania prędkości wału korbowego ?
    >> Ale czy nie ma toto niszczących częstotliwości drgań własnych?
    >>
    >> Koło zamachowe dwumasowe:http://www.youtube.com/watch?v=y667Nnh1TeY
    >>
    >> To jest raczej koło dwu spręzynowe:)http://www.youtube.com/watch?v=IiNr_84Ge
    DI&feature=related
    >>
    >> WM

    > Tu : http://je.pl/d8em o zaletach takiego koła dwumasowego.

    Wszystko pięknie, tylko jakoś te silniki z kołem dwumasowym ani jakoś
    zauważalnie mniej nie drżą, ani nie mają nawet niższych obrotów biegu
    jałowego w stosunku do aut bez tego wynalazku.

    Argument o mniejszym zużyciu elementów skrzyni biegów też taki sobie -
    same skrzynie biegów są wystarczająco trwałe i bardzo niewielu
    użytkowników ma z nimi problem, a jak już to to są takie przebiegi że to
    się ujawnia u któregoś z kolei użytkownika. Natomiast samo koło
    dwumasowe jest "hitem" we wszystkich serwisach - w dodatku kosztownym hitem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: