  • Data: 2012-08-13 08:57:28
    Temat: Re: Kolizja z dzikiem i A18b - szansa na odszkodowanie?
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-13 08:46, Jacek wrote:

    > Znaki drogowe mają to do siebie, że są ustawione przy drodze. Nie ma
    > znaczenia, czy znak jest świeży, czy stary i czy jest w Google, czy go
    > nie ma. Nie ma też znaczenia, czy ma uzasadnienie, czy tylko stoi "bo se
    > stoi".
    > Tu masz element wykluczający możliwość wydębienia odszkodowania od
    > zarządcy drogi, czy kółka łowieckiego.

    Chodzi mi właśnie o potwierdzenie tego faktu, opis był poglądowy dla
    zrozumienia okoliczności a nie rozważania co, gdzie i kiedy oraz
    dlaczego. Dziękuje za opinię.

    Czy ktoś jeszcze może potwierdzić to samo? Jutro rano będę miał wycenę
    kosztów naprawy i do tego czasu muszę mieć przemyślaną ścieżkę postępowania.

    > Powiem więcej - nawet, jak nie ma znaku A18b to i tak marne szanse.
    > Ja miałem kolizję z sarną bez znaku A18b i okazało się, że zarządca
    > drogi jest ubezpieczony w tej samej firmie, gdzie ja mam ubezpieczone
    > auto. Jaki interes ma firma ubezpieczeniowa, żeby płacić mi z OC
    > zarządcy zamiast z mojego AC? Zaden - tylko dodatkowy kłopot.

    Zdarzają się wyjątki, jest mi znany dalszy przypadek w którym osoba po
    skasowaniu auta na autostradzie (bodajże łoś lub coś tego typu) oraz
    pobycie w szpitalu, po większych bojach uzyskała odszkodowanie, ale
    niestety szczegółów póki co uzyskać nie mogę - stąd pytam wstępnie tutaj.

    Pozdrawiam,

    --
    MM