  • Data: 2012-08-13 11:03:54
    Temat: Re: Kolizja z dzikiem i A18b - szansa na odszkodowanie?
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-13 09:23, SJ wrote:

    > Wynika że niedostosowałeś prendkości do warunków na drodze czyli
    > PRZEKROCZYŁEŚ prędkość bezpieczną, a dotego zabiłeś niewinną istotę

    Kolego (koleżanko?) SJ, od wyroków nie jesteś ty ani każdy inny który
    nie ma dokładnie pojęcia co się stało.

    Policja czy też służby leśne (?) będące na miejscu zdarzenia i wiedzące
    lepiej od was co się stało, nie miała żadnych wątpliwości odnośnie
    zachowania na drodze - i ja i drugi kierowca konto mamy czyste.

    Tak więc bardzo proszę o nie śmiecenie w wątku i konstruktywne
    odpowiedzi (chętnie przeczytam), sam nie zamierzam więcej komentować
    tego typu opinii.

    Z drugiej strony właściwie jestem już pewien że koszty naprawy pokryć
    muszę sam i do tego się szykuję, tak więc myślę że można ten wątek
    zamknąć w archiwum dla potomnych.

    Pozdrawiam,

    --
    MM