  • 21. Data: 2009-07-09 10:03:43
    Temat: Re: Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    woohoo:
    > No i jeśli dobrze kombinuję, to w przypadku, gdy nową kartą SIM będzie
    > niezarejestrowana karta pre-paid, to bez dobrej woli jej właściciela,
    > niczego się nie uda zdziałać.

    No chyba, że przy dużej determinacji (wartości telefonu), operator danego
    numeru, na wniosek policji udostępniłby jej billing nowego numeru. Ktoś miał
    do czyniena z czymś takim w praktyce?

    --
    wo_Ohoo!

  • 22. Data: 2009-07-09 10:10:30
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Maseł:
    > I ty w to wierzysz?
    > Mysle ze potencjalny "znalazca" wie, ze w takim telefonie pierwsza rzecz
    > przed wlozeniem karty powinna byc zdeaktywowanie tej funkcji :-)

    Potencjalny znalazca, czyli kto?
    Typowy dres? Jeśli nie miał wcześniej Samsunga, to nie będzie o tym
    wiedział.
    Ktokolwiek inny, nie będący ekspertem gsm i nie posiadający wcześniej
    Samsunga - jw.

    --
    wo_Ohoo!

  • 23. Data: 2009-07-09 10:38:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "woohoo" napisał:

    > Jeśli nie miał wcześniej Samsunga, to nie będzie o tym wiedział.
    > Ktokolwiek inny, nie będący ekspertem gsm i nie posiadający wcześniej
    > Samsunga - jw.

    Ech, sam ustawiałem tę funkcję i definiowałem numery, a jak przyszło do
    ściągania blokady w salonie (i związanego z tym przekładania karty) to
    oczywiście o tym zapomniałem i mój Samsung narobił rabanu aż cała rodzina
    się zbiegła ;->

    JoteR

  • 24. Data: 2009-07-09 10:39:44
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    woohoo wrote:
    > Maseł:
    > Potencjalny znalazca, czyli kto?

    Juz napisalem "znalazca"

    > Typowy dres? Jeśli nie miał wcześniej Samsunga, to nie będzie o tym
    > wiedział.

    Nie boj sie bedzie wiedzial...
    Zreszta i tak wie, ze taki trefny telefon to nalezy od razu pozbawic
    baterii i zaniesc w odpowiednie miejsce (niezaleznie, czy to noki, czy
    samsung, czy ajfon)

    > Ktokolwiek inny, nie będący ekspertem gsm i nie posiadający wcześniej
    > Samsunga - jw.

    Jezeli przez przypadek jest to "uczciwuy znalazca" - to najpierw
    sproboje przejrzec ksiazke telefoniczna, pozniej poszuka innych sposobow
    dotarcia do wlasciciela telefonu...

    Pozdro

    Maseł

  • 25. Data: 2009-07-09 11:14:01
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
    > które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
    > coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie
    > zniesie mój budżet...

    Jest. Ale cena chyba Ci się nie spodoba. ;)
    Za to możliwości "nieco" większe niż to, czego oczekujesz.

    http://www.youtube.com/watch?v=1yPadf8wrk4
    http://allegro.pl/item678374365.html

  • 26. Data: 2009-07-09 14:04:32
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Olgierd pisze:

    > Trzy pierwsze sprawy załatwisz sobie notatniczkiem-kalendarzyskiem za 12
    > złotych z Empiku ;-)

    Taa... I ten notatniczek zsynchronizuje Ci się z Outlookiem? Przypomni o
    urodzinach/imieninach znajomych, każdej rocznicy czy innej okazji z
    odpowiednim wyprzedzeniem? Podlinkuje notatkę pod wpis w kalendarzu
    etc.? Wiem, że nie pisałeś do końca na poważnie, ale mam już czasami
    dość takich samych komentarzy na poważnie: "Ty to chyba nie masz co
    robić z pieniędzmi. Miałbyś to samo na Nokii 3310 i papierowym
    terminarzu"...

  • 27. Data: 2009-07-09 20:22:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 16:04:32 +0200, Atlantis napisał(a):

> [...]
    > urodzinach/imieninach znajomych, każdej rocznicy czy innej okazji z
    > odpowiednim wyprzedzeniem? Podlinkuje notatkę pod wpis w kalendarzu

    Jesteś bardzo młodym człowiekiem, nie pamiętasz, że kiedyś nic się nie
    synchronizowało (prócz kanałów przy nagrywaniu płyt z II programu radia),
    o urodzinach przypominali znajomi, a wpisy w kalendarzu robiło długopisem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 28. Data: 2009-07-09 23:02:01
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > o urodzinach przypominali znajomi, a wpisy w kalendarzu robiło długopisem.

    Taa... Kiedyś pisało się gęsim piórem. Wiem, że się dało, ale mam
    wywalić z tego powodu laptopa?
    Mówię tylko, że ogólnie śmieszą mnie gadki niektórych rodaków, którzy
    widząc u bliźniego nieco lepszy sprzęt za wszelką cenę próbują mu
    udowodnić, że ich Sagem i kartka papieru są więcej warte. ;)

  • 29. Data: 2009-07-10 06:26:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 01:02:01 +0200, Atlantis napisał(a):

    > Taa... Kiedyś pisało się gęsim piórem. Wiem, że się dało, ale mam
    > wywalić z tego powodu laptopa?

    Gęślim jeśli już. Pisali ci, którzy umieli.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 30. Data: 2009-07-10 06:48:32
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Roger from Cracow wrote:
    > Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
    > które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
    > coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie
    > zniesie mój budżet...

    To oczym mówisz to w wersji najdroższej możliwej: Sony Ericcson MBW-150
    po zainstalowaniu w WM programiku SmarWatchWM - masz powiadomienia o
    wszystkich zdarzeniach w zegarku, a do tego właśnie gratis powiadomienie
    (wibracją i komunikatem tekstowym) o utracie zasięgu.

    Jakub