  • 31. Data: 2009-07-12 10:26:05
    Temat: Re: Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
    Od: peter <p...@p...com>

    Roger from Cracow pisze:
    > Witam
    >
    > wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
    > z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP
    >
    > Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
    > które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
    > coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie
    > zniesie mój budżet...

    przed zgubieniem:
    kup sobie sluchawki bt i sluchaj muzy non stop;)

    po zgubieniu:
    w google maps jest usluga google latitude
    pokazuje na mapie lokalizacje
    tyle ze u mnie na n95 laczy sie co jakies 40m odbiera wysyla po 1kb
    i przerywa polaczenie innymi slowy pakiety internetowe
    sie koncza szybciej...

    http://www.google.com/intl/en_us/latitude/intro.html