  • 1. Data: 2009-07-08 10:18:42
    Temat: gry w nokii 5310
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Witam!
    Dziecko skasowało sobie gry w nokii 5310
    i teraz strasznie marudzi, żeby to przywrócić.

    Może mi ktoś powiedzieć JAK TO SIĘ ROBI? ;))

    Feromon

  • 2. Data: 2009-07-08 11:07:16
    Temat: Re: gry w nokii 5310
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Dziecko skasowało sobie gry w nokii 5310
    > i teraz strasznie marudzi, żeby to przywrócić.
    >
    > Może mi ktoś powiedzieć JAK TO SIĘ ROBI? ;))

    wrzuca na kartę pamięci lub pamięć telefonu i uruchamia
    oczywiście grę

  • 3. Data: 2009-07-08 11:56:59
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Użytkownik "tomaa33" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Feromon" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wrzuca na kartę pamięci lub pamięć telefonu i uruchamia
    > oczywiście grę

    Ale to "fabryczne" gry były.
    Może wgranie świeżego oprogramowania pomoże?

    Feromon

  • 4. Data: 2009-07-09 09:58:35
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@o...pl> napisał :

    > Ale to "fabryczne" gry były.
    > Może wgranie świeżego oprogramowania pomoże?

    To zawsze pomaga. Ale prościej poszukać gierek na stronkach i wgrać samemu.
    Dziecko ucieszą nowe gry.