  • 11. Data: 2009-07-08 09:33:36
    Temat: Re: Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    news:796e.00000ae9.4a546288@newsgate.onet.pl...

    > Może cos z GPS i symbian/WM?
    > + odpowiedni program pozwalający w razie czego zdalnie ustalic pozycje
    > telefonu.

    a jakiż to jest mechanizm namierzania tego telefonu ?

  • 12. Data: 2009-07-08 10:58:25
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464
    336

    pechowo bo po ostatnim flashowaniu nie wgralem podobnego
    softu. Wczesniej mialem. Pytanie tylko na ile by to sie sprawdzilo
    w realu.

    Roger

  • 13. Data: 2009-07-08 11:11:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > I dajesz dziecku swoje biuro do zabawy? I gdzie ono te telefony gubi?

    Moze nie tyle gubi, co po prostu ma niezly leb do interesow. Tatus powinien
    byc dumny, ze wychowuje przyszlego Rockefelera ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-07-08 11:54:08
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > a jakiż to jest mechanizm namierzania tego telefonu ?

    Pozycja z GPS jest na bieżąco wysyłana przez GPRS do internetu skąd możliwy
    jest podgląd na stronie www (mapa)

  • 15. Data: 2009-07-08 12:11:07
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał
> [...]
    >
    > Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
    > które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi

    Na powrozie uwiąż do portek. Albo użyj tzw. smyczy.
    Aparat fotograficzny też najczęściej się nosi w ten sposób i pomijając
    ingerencję złodzieja - ciężko go zgubić, prawda?

    Powiesz, że dziecko zgubiło... Ale to przecież nie dziecka wina, że weszło w
    posiadanie. :)

    Maciek.

  • 16. Data: 2009-07-09 07:48:40
    Od: "Paw" <m...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
    > z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP

    ja mam w swoim fonie usługę "mobile tracker". definiuje w niej numer innego
    telefonu pod ktory zostanie wyslany sms w przypadku wlozenia innej karty sim.
    przeslany sms zawiera numer telefonu (karty) ktora zostala wlozona. mozna sobie
    tam zadzwonic lub zglosic odpowiednim organom :)

  • 17. Data: 2009-07-09 08:25:32
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Paw wrote:

> [...]
    > przeslany sms zawiera numer telefonu (karty) ktora zostala wlozona. mozna sobie
    > tam zadzwonic lub zglosic odpowiednim organom :)

    Hmm - to jest Twoja wlasna przerobka telefonu, czy wbudowana funkcjonalnosc?

    Pozdro

    Maseł

  • 18. Data: 2009-07-09 09:17:26
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maseł"

    > Hmm - to jest Twoja wlasna przerobka telefonu, czy wbudowana
    > funkcjonalnosc?

    Prawie każdy Samsung to ma.
    Tyle, że nie rozwiązuje to problemu zgubienia aparatu przez własne dziecko.
    Nie mówiąc już o fakcie zmiany karty sim a przecież dopiero wtedy mobile
    tracker zadziała.

    Maciek.

  • 19. Data: 2009-07-09 09:49:47
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Maciek:
    > Tyle, że nie rozwiązuje to problemu zgubienia aparatu przez własne
    > dziecko. Nie mówiąc już o fakcie zmiany karty sim a przecież dopiero wtedy
    > mobile tracker zadziała.

    No i jeśli dobrze kombinuję, to w przypadku, gdy nową kartą SIM będzie
    niezarejestrowana karta pre-paid, to bez dobrej woli jej właściciela,
    niczego się nie uda zdziałać.
    A co się dzieje po włożeniu kolejnej karty SIM - znów jest wysyłany SMS?
    No i co w przypadku braku środków na koncie - zostanie wysłany po
    doładowaniu?

    --
    wo_Ohoo!

  • 20. Data: 2009-07-09 09:50:08
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > Tyle, że nie rozwiązuje to problemu zgubienia aparatu przez własne
    > dziecko. Nie mówiąc już o fakcie zmiany karty sim a przecież dopiero

    I ty w to wierzysz?
    Mysle ze potencjalny "znalazca" wie, ze w takim telefonie pierwsza rzecz
    przed wlozeniem karty powinna byc zdeaktywowanie tej funkcji :-)

    Pozdro

    Maseł