  • 21. Data: 2009-11-09 17:54:25
    Temat: Re: Kolejny wałek na dużąskalę ???
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Lis, 14:37, "adam"

    > Policja - no tak, najlepiej przynieść im wszystko na tacy...
    >
    > adam

    ...jaka placa taka praca.
    StaM

  • 22. Data: 2009-11-09 20:15:02
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w wiadomości grup
    4g2000yqm.googlegroups.com...
    > On 9 Lis, 14:37, "adam"

    > ...jaka placa taka praca.

    Zajefajna filozofia życiowa. Jak (odpukać) trafisz nagle do szpitala to
    przed interwencją zapytaj się lekarzy czy są zadowoleni ze swojego
    wynagrodzenia...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 23. Data: 2009-11-09 20:26:13
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Lis, 21:15, Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*...@nospam.com> wrote:

    > Zajefajna filozofia życiowa. Jak (odpukać) trafisz nagle do szpitala to
    > przed interwencją zapytaj się lekarzy czy są zadowoleni ze swojego
> [...]
    Tu nie chodzi o filozofie, tylko niech sie nauczy Narod placic za
    otrzymana usluge, lub wykupi DOBRE ubezpieczenie. Wszedzie panoszy sie
    darmocha i chciejstwo. Kamieniecznik ma utrzymywac za swoje lokatorow.
    Dentysta ma grzebac w gebie za darmo, lekarz ma pracowac100 godzin w
    tygodniu, wiec nie dziwota ze zaspany staje do zabiegu. Policjant ma
    sie narazac draniom za poldarmo, i jest przedmiotem kpin. Zreszta po
    co policja ma lapac , jak sad wypuszcza.
    StaM

  • 24. Data: 2009-11-09 23:44:46
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "StaM" napisał

> [...]
    sie narazac draniom za poldarmo, i jest przedmiotem kpin. Zreszta po
    co policja ma lapac , jak sad wypuszcza.

    Dowcip polega na tym, że "Naród płaci" już wystarczająco dużo za wszystko, a
    efekty w wielu dziedzinach nadal mizerne.

    adam

  • 25. Data: 2009-11-10 07:15:20
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 9 Nov 2009 12:26:13 -0800 (PST), StaM napisał(a):

    > Tu nie chodzi o filozofie, tylko niech sie nauczy Narod placic za
    > otrzymana usluge,

    Mniej więcej 3 tys. zł z kasy która mogła by iśc do mnie (i mógłbym ją
    spożytkować m.in na dobre ubezpieczenie, prywatnych lekarzy, ew ochronę i
    detektywów) oddaję miesięcznie do państwa i instytucji typu policja.
    Uważasz, że to mało? Na tyle mało, żeby policjant odwodził mnie od
    zgłaszania przestępstwa?

    --
    marcin

  • 26. Data: 2009-11-10 10:26:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "zly" napisał

> [...]
    > detektywów) oddaję miesięcznie do państwa i instytucji typu policja.
    > Uważasz, że to mało? Na tyle mało, żeby policjant odwodził mnie od

    Właśnie, najwyraźniej tak.

    adam

  • 27. Data: 2009-11-10 15:44:48
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 10 Lis, 11:26, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "zly" napisał

    > Właśnie, najwyraźniej tak.
    >
    > adam

    Jedno wyjasnienie! Nie pisalem o plskim Narodzie, tylko narod jako
    spolecznosc. Tej zagranicznej, ktora lepiej znam w wiekszosci to
    dotyczy.
    StaM

  • 28. Data: 2009-11-10 15:50:30
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 10 Lis, 16:44, StaM <a...@y...com> wrote:

    > Jedno wyjasnienie! Nie pisalem o plskim Narodzie, tylko narod jako
    > spolecznosc. Tej zagranicznej, ktora lepiej znam w wiekszosci to
    > dotyczy.
    > StaM

    polskim

    W USA ludzie ktorzy od czterech pokolen nie placa podatkow, a na
    ktorych system penitencjarny najwiecej wydaje, beda dodatkowo mieli
    pelne ubezpieczenie zdrowotne. Obciazy sia za to miedzy innymi
    Polakow, ktorzy zapieprzaja na trzech robotach.
    StaM

  • 29. Data: 2009-11-10 23:57:22
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "StaM" napisał

> [...]

    pelne ubezpieczenie zdrowotne. Obciazy sia za to miedzy innymi
    Polakow, ktorzy zapieprzaja na trzech robotach.
    -----------------------

    No co Ty ?
    Podważasz zasługi świeżo upieczonego noblisty ?

    adam

  • 30. Data: 2009-11-11 21:48:46
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

> [...]
    >
    > No co Ty ?
    > Podważasz zasługi świeżo upieczonego noblisty ?

    Dla mnie przyznanie Nobla Obamie jest dowodem, ze Pokojowa Nagroda Nobla na
    psy zeszła. Do niedawna Nobla przyznawano za rzeczywiste dokonania - w
    przypadku Obamy na razie mamy plany i obietnice.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)