  • Data: 2011-09-20 23:30:50
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-20 21:18, venioo pisze:

    > Jestes pewny? Bo tu policja twierdzi co innego:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10323
    537,Zabil_pieszego__choc_mial_juz_zakaz_prowadzenia_
    auta.html

    No to dlaczego policja - co zostało utrwalone w programie "Drogówka" w
    TV4 (emisja w dniu przedwczorajszym) - po znalezieniu kobiety, która
    zbiegła z miejsca kolizji ograniczyła się do ukarania jej mandatem 200
    zł i 6 punktami? Kobietę tę znaleźli kilka godzin po zdarzeniu u jej
    koleżanki w stanie po zażyciu silnych środków psychotropowych, więc
    pozostawili jej wezwanie na posterunek na następny dzień, gdzie sprawa
    zakończyła się wspomnianym postępowaniem mandatowym. Pijanego też tak
    się traktuje?
    Pominę już znane mi zdarzenia z dalszej przeszłości, w których
    podejrzany, mimo że uciekł z miejsca zdarzenia i zgłosił się na policję
    po kilku czy nawet kilkunastu godzinach wcale nie był potraktowany ani
    przez policje ani przez sąd jak ktoś, kto mógł być w trakcie zdarzenia
    nietrzeźwy.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __