-
Date: Sat, 17 Sep 2011 10:32:53 +0200
From: R2r <b...@a...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
Thunderbird/6.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :( - OT
References: <j4s3gc$26l$1@inews.gazeta.pl>
<a...@y...googlegroups.com>
<j4sgce$8p0$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <j4sgce$8p0$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 94.40.72.20
Message-ID: <4e745b34$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1316248372 94.40.72.20 (17 Sep 2011 10:32:52 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 16
X-Authenticated-User: ...@a...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2399028
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-15 11:26, Arek pisze:
>> Patrząc na zdjęcia to wygląda jakby to było z dwóch zespawane -
>> podłoga tak równo się rozleciała ...
>
> Idąc tą argumentacją, to z ilu przystanków musiał być spawany polski
> TU-154, który przy podobnej prędkości uderzył a miękkie bagna pod sporym
> kątem i rozpadał się w drobny mak.
>
Gdzieś słyszałem o inicjatywie empirycznego udowodnienia, że TU-154 pod
Smoleńskiem nie mógł się rozlecieć na skutek uderzenia o brzozę.
Dysponujemy niemal identycznym samolotem i niemal identycznym
Kaczyńskim. Odpowiednie drzewo to już chyba bez problemów da się znaleźć.
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 17.09.11 10:45 R2r
- 17.09.11 10:52 Andrzej Lawa
- 17.09.11 10:58 DoQ
- 17.09.11 11:03 Andrzej Lawa
- 17.09.11 11:04 Andrzej Lawa
- 17.09.11 11:06 DoQ
- 17.09.11 11:24 Andrzej Lawa
- 17.09.11 11:33 Bydlę
- 17.09.11 11:39 DoQ
- 17.09.11 11:44 Bydlę
- 17.09.11 11:54 Andrzej Lawa
- 17.09.11 12:11 DoQ
- 17.09.11 12:15 DoQ
- 17.09.11 12:25 Andrzej Lawa
- 17.09.11 12:27 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=