  • 11. Data: 2014-04-30 19:09:08
    Temat: Re: Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-30 15:06, J.F pisze:

    > A ktory z nich do dostania za zlotowke u operatora ?

    Niech będzie nawet za 50 czy 100 zł w Play-u, ale nie ma.
    Samsungi prawie wszystkie podobne wyglądem, ja mam taki dual sim,
    niestety bez UMTS i GSM 900,1900 i G3. Z karty Aero2 nie mogę korzystać :-(

    --
    animka

  • 12. Data: 2014-05-01 10:53:35
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > moto g dual, albo poczekac na xperie m2 dual z lte, ktora ponoc weszla
    > do sprzedazy w kwietniu. na dniach bede zamawial z .uk moto g dual.

    Czym sie rozni / przewyzsza moto g dual od innych dual-simow?

  • 13. Data: 2014-05-03 22:11:10
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-05-2014 10:53, jakson pisze:

    > Czym sie rozni / przewyzsza moto g dual od innych dual-simow?

    mniej wiecej tym czym kia od forda/peugeota/opla. niby to i to jest
    samochodem, ale jak cie nie stac to dorabiasz ideologie.

  • 14. Data: 2014-05-04 23:27:29
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > mniej wiecej tym czym kia od forda/peugeota/opla. niby to i to jest
    > samochodem, ale jak cie nie stac to dorabiasz ideologie.

    Mam okazje dostac w podobnej cenie Xiaomi 1s
    i tak sie zastanawiam...

  • 15. Data: 2014-05-05 20:14:32
    Od: K <...@...c>

    W dniu 04-05-2014 23:27, jakson pisze:

    > Mam okazje dostac w podobnej cenie Xiaomi 1s
    > i tak sie zastanawiam...

    3G Network HSDPA 850 / 1900 / 2100
    Speed HSDPA 14.4 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps
    Internal 4 GB ROM, 1 GB RAM

    i nie ma dual standby wg opisu z gsmarena, ale to jest akurat mniejszy
    problem. ja bym mimo wszystko wybral cos innego.

  • 16. Data: 2014-05-05 21:58:04
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > 3G Network HSDPA 850 / 1900 / 2100
    > Speed HSDPA 14.4 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps
    > Internal 4 GB ROM, 1 GB RAM

    Rzeczywiscie nie ma jeszcze wersji z UMTS900...

    Myslalem, ze nowe modele smartfonow beda
    z automatu wyposazone w standard czterozakresowy
    (850/900/1900/2100).

    > i nie ma dual standby wg opisu z gsmarena, ale to jest akurat mniejszy

    A Moto G ma dual standby?
    Ale "czy naprawde ma" a nie "czy ma wg gsmarena".

    > ja bym mimo wszystko wybral cos innego.

    A juz sie ucieszylem, ze wymienili Mediateka na Snapdragona
    i droga do Androida 4.3 / 4.4 stoi otworem...

    No nic - szukam dalej.

  • 17. Data: 2014-05-06 14:09:20
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05-05-2014 21:58, jakson pisze:

> [...]
    >
    > A juz sie ucieszylem, ze wymienili Mediateka na Snapdragona
    > i droga do Androida 4.3 / 4.4 stoi otworem...

    nie wiem czy moto g ma naprawde, bo jeszce go nie dostalem do rak.
    mozesz tez poczekac az pojawi sie xperia m2 dual z lte.

  • 18. Data: 2014-05-06 14:12:44
    Od: K <...@...c>

    Xperia M2 Dual D2302 ostatecznie chyba jednak nie ma LTE.

  • 19. Data: 2014-05-09 00:08:35
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > 3G Network HSDPA 850 / 1900 / 2100
    > Speed HSDPA 14.4 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps
    > Internal 4 GB ROM, 1 GB RAM

    A jednak bylismy w bledzie:

    Mozna dostac Redmi 1S na Snapdragonie 1.6GHz
    (MSM8228) z 8GB ROM, WCDMA 900/2100
    i Androidem 4.3 (mozliwa aktualizacja do 4.4).
    Hm...