  • 1. Data: 2017-05-29 10:53:21
    Temat: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: p...@g...com

    http://tvn24bis.pl/moto,99/bezprzewodowe-ladowanie-r
    ozwiaze-problem-zasiegu-aut-elektrycznych,743892.htm

    Zdumiewający jest upór matołków które wymyśla wszystko z wyjątkiem standardowych
    akumulatorów dostępnych na wymianę na stacji ;-)

  • 2. Data: 2017-05-29 10:58:04
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-05-29 o 10:53, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Zdumiewający jest upór matołków które wymyśla wszystko z wyjątkiem standardowych
    akumulatorów dostępnych na wymianę na stacji ;-)

    wyobraź sobie białogłowę targającą akumulatory do samochodu:)
    Poza tym jak rozwiązać kwestię własności i utraty parametrów -
    akumulator to nie butla gazowa, która wystarcza na dekadę użytkowania
    bez żadnych konsewkencji.

  • 3. Data: 2017-05-29 10:58:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2017 o 10:53, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Zdumiewający jest upór matołków które wymyśla wszystko z wyjątkiem standardowych
    akumulatorów dostępnych na wymianę na stacji ;-)

    Najlepsze, że jestem prezekonany, że widzałem kiedyś Muska
    zachwalającego (na pokazie), że wymiana baterii jest szybsza od
    klasycznego tankowania.

    Obstawiam, że chodzi o to, że cała przewaga ekonomiczna elektryków
    opiera się o brak akcyzy paliwowej, a tak to zaraz opodatkują.

    Shrek

  • 4. Data: 2017-05-29 10:59:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Obstawiam, że chodzi o to, że cała przewaga ekonomiczna elektryków
    > opiera się o brak akcyzy paliwowej, a tak to zaraz opodatkują.

    licznik prądu w każdym samochodzie i zaplombowane akumulatory i można
    akcyzę dosolić:) tfu tfu tfu

  • 5. Data: 2017-05-29 11:01:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-29 o 10:58, sirapacz pisze:
> [...]
    > Poza tym jak rozwiązać kwestię własności i utraty parametrów -
    > akumulator to nie butla gazowa, która wystarcza na dekadę użytkowania

    Czyli trzeba by sprzedawać samochody bez akumulatorów, i już w gestii
    każdego będzie sobie odpowiedni wypożyczyć taki, jaki chce.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-05-29 11:01:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-29 o 10:59, sirapacz pisze:

    > licznik prądu w każdym samochodzie i zaplombowane akumulatory i można
    > akcyzę dosolić:) tfu tfu tfu

    Albo GPS i opłaty od kilometra.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-05-29 11:02:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Albo GPS i opłaty od kilometra.

    tfu tfu tfuuu jego mać

  • 8. Data: 2017-05-29 11:03:28
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Czyli trzeba by sprzedawać samochody bez akumulatorów, i już w gestii
    > każdego będzie sobie odpowiedni wypożyczyć taki, jaki chce.

    Wyobraź sobie białogłowę wypychającą nowy samochód z salonu ;)
    pod górkę ;)

  • 9. Data: 2017-05-29 11:06:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-29 o 11:03, sirapacz pisze:

    > Wyobraź sobie białogłowę wypychającą nowy samochód z salonu ;)
    > pod górkę ;)

    W salonie może wypożyczyć.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-05-29 11:06:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 11:01:26 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Czyli trzeba by sprzedawać samochody bez akumulatorów, i już w gestii
    > każdego będzie sobie odpowiedni wypożyczyć taki, jaki chce.

    No nie do końca, masz jakiś swój zestaw, podjeżdżasz na szybką
    wymianę i skąd pewność, że nie wcisną Ci zarżniętego padła,
    które ma 5% pojemności? Trzeba by jakiś system weryfikacji i kontroli
    wprowadzić, a to już się robi skomplikowane.

    L.