eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny przełom w e-pojazdach :-)Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Date: Tue, 30 May 2017 20:01:49 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <ogkc2m$i89$1@mx1.internetia.pl>
    References: <c...@g...com>
    <oggnti$qb6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oggo14$mqd$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oggof8$mqd$4@node1.news.atman.pl> <oggon0$qra$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggos6$mqd$6@node1.news.atman.pl> <oggrs3$t3j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggs64$req$1@node1.news.atman.pl> <oghbj7$963$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <oghd93$a9l$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oghri7$7fi$9@node1.news.atman.pl>
    <592d38e6$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogjf2b$ptn$6@node2.news.atman.pl>
    <592d5036$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogjjme$d6f$3@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1496167319 18697 78.10.177.126 (30 May 2017 18:01:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 May 2017 18:01:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <ogjjme$d6f$3@node2.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606272
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Shrek"

    >> Natomiast zalety standardowych wymiennych akumulatorów są ogromne. Raz,
    >> że wymieniasz go szybciej niż obecnie tankujesz, dwa że możesz "tankować"
    >> poza godzinami szczytu, trzy że nie musisz budować rozproszonej infry do
    >> ładowania (co wcale ani tanie ani proste nie jest), tylko zwozisz je na
    >> noc do GPZ/RPZ (tam gdzie kończą się linie "wysokiego napięcia") i
    >> obciążasz transformator jak się nudzi bo ludziki śpią. A potem znów
    >> rozwozisz na "stacje benzynowe".
    >
    > Taka sobie zaleta. Mnie sie konczy prad, gdzie sie konczy i wole miec tam
    > stacje.

    No przecież byś miał. A teraz jak masz - każda stacja to mała rafineria
    na miejscu - przecież też przywożą paliwo z kilku punktów w Polsce? Dla
    ciebie nie ma znaczenia, gdzie te aku się ładuje i kiedy. Podjeżdzasz,
    automat wymienia ci na naładowany.
    ---
    Przywożą ale mają potężne zbiorniki których pojemność kosztuje mniej niż
    pojemność akumulatorów. A cena paliwa wacha się w zależności od ceny ropy
    naftowej na rynkach światowych oraz akcyzy a nie chwilowego niedoboru paliw
    na danej stacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: