  • Data: 2017-05-30 20:05:47
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > raczej twój pogląd bo nie bierzesz pod uwagę tego co ja biorę, czyli
    > zużycia i zmiany parametrów użytkowych wprost z tego zużycia
    > wynikających. Nie mogę sobie tego wyobrazić pod kątem technicznym i tu
    > widzę problem:).

    No fakt, brak wyobraźni to problem.

    A skoro parametry wynikają wprost z zużycia, to nic prostszego, jak
    określić stopień zużycia, co będzie miało odbicie w cenie wypożyczenia.
    ---
    To jest według Ciebie proste ? No to mi powiedz czemu tutaj są dyskusje o
    tym, który akumulator kupić ? Albo jeszcze lepiej, kiedy trzeba kupić nowy
    akumulator ? Jaką gwarancję rzetelności pomiarów dają ci wszyscy co to
    mierzą różnymi przyrządami te akumulatory ?