  • Data: 2017-05-30 20:42:42
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa"

    > Ale nie da się wymusić gwarancji osiągów ponieważ akumulatory zużywają
    > się.

    Po to jest gwarancja osiągów. Sprzedawca gwarantuje, że zapewni "PEWNĄ"
    wydajność energetyczną, ile to będzie km powie ci już twój własny
    samochód. Jak się okaże, że coś poszło nie tak, to ów gwarancja zwróci
    ci część kosztów.
    ---
    Tak jak na Allegro ???

    A i tak będziesz musiał liczyć się z różnymi
    > cenami za najem akumulatorów.

    Jak ty przeżywasz jak na różnych stacjach masz różne ceny za litr Pb?
    ---
    Mam to w d...e. Ale jakby mi cena paliwa wzrosła 5x, tak jak wzrosły ceny
    nieruchomości w ostatnich latach i jak może wzrastać cena akumulatora w
    szczycie wyjazdowym, to chyba bym się zastanowił czy jechać, nie ? I już
    dzisiaj mogę powiedzieć, że nie chcę tyle więcej płacić nawet w szczycie
    wyjazdowym.

    > W najbardziej pechowym scenariuszu, jak akurat tak trafisz, że będą same
    > puste to podepniesz się pod supercharger i pójdziesz na Biedronki na 20
    > min.
    > ---
    > Raczej zapłacisz więcej za "ostatnią sztukę".
    Zapłaciłes kiedyś więcej za ostatnio litr benzyny?
    ---
    Tak, jak mi brakło na drodze.