  • Data: 2017-05-30 20:01:49
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > Taka sobie zaleta. Mnie sie konczy prad, gdzie sie konczy i wole miec tam
    > stacje.

    No przecież byś miał. A teraz jak masz - każda stacja to mała rafineria
    na miejscu - przecież też przywożą paliwo z kilku punktów w Polsce? Dla
    ciebie nie ma znaczenia, gdzie te aku się ładuje i kiedy. Podjeżdzasz,
    automat wymienia ci na naładowany.
    ---
    Przywożą ale mają potężne zbiorniki których pojemność kosztuje mniej niż
    pojemność akumulatorów. A cena paliwa wacha się w zależności od ceny ropy
    naftowej na rynkach światowych oraz akcyzy a nie chwilowego niedoboru paliw
    na danej stacji.