  • Data: 2017-05-30 12:58:12
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2017 o 12:48, J.F. pisze:

    > Ale to ambitnego systemu wymaga - siec ladujaca, siec wypozyczajaca,
    > powiazania wzajemne systemow.

    Tak jakby obecnie każda stacja benzynowa sprzedawała ropę z własnego
    pola naftowego. Właśnie na tym, że byłoby wiele podmiotów opiera się,
    to, że mogłoby to działać.

    Na tym polega obecny świat. żebyś mógł kupić głupie wiadro ocynkowane to
    pewnie przechodzi to przez 20 firm.

    > I zaraz sie okaze, ze sie nie mozna dogadac, chyba, ze Mazowiecki powola
    > Urzad Regulacji Ładowania i wymusi.

    Jakaś tam regulacja na pewno będzie wymagana. Ale chyba nie myślisz, że
    benzynę możesz w butelkach po oranżanie sprzedawać jak w Azji, więc w
    sumie to nic nowego.

    Shrek