  • Data: 2017-05-30 13:05:51
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2017 o 12:57, J.F. pisze:

    > Taka sobie zaleta. Mnie sie konczy prad, gdzie sie konczy i wole miec
    > tam stacje.

    No przecież byś miał. A teraz jak masz - każda stacja to mała rafineria
    na miejscu - przecież też przywożą paliwo z kilku punktów w Polsce? Dla
    ciebie nie ma znaczenia, gdzie te aku się ładuje i kiedy. Podjeżdzasz,
    automat wymienia ci na naładowany.

    > Zamiast z niej wozic te ciezkie skrzynki, to chyba jednak lepiej byloby
    > podciagnac grubszy kabel

    Niekoniecznie. Musiałbyś budować infrę za gruuuubą (naprawdę grubą
    kasę), a tak infre już masz - do każdego GPZtu da się dojechać. Podobnie
    jak wachę na stację się bardziej opłaca cysternami wozić, niż do każdej
    stacji rurę doprowadzić:P

    (i wybudowac wiatraki).

    Wiatraki są przereklamowane i "opłacają" się tylko z powodu dotacji.

    > No i dzieki temu bym nie zastal kartki "nastepna dostawa o 6:30"

    Przecież to niczym nie różni się od dostawy wachy cysterną:P

    > tylko
    > kolejke 20 pojazdow czekajacych na naladowanie i wymiane :-P

    Z numerkiem na 7.30:P

    Shrek.