  • Data: 2017-05-30 12:57:52
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ogjf2b$ptn$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 30.05.2017 o 11:18, J.F. pisze:

    >Ten co chce robić biznes na sprzedawaniu energii w akumulatorach -
    >tak mi się wydaje, ale są zapewne inne możliwości.

    >Na którąś stację wróci. Przecież ludzie nie będą tego jeść.

    Przyjada Rosjanie i wywioza, zostawiajac jakis zlom :-)

    >Wypożycza się już "automagocznie" całe samochody za pomocą smartfona.
    >Szukacie problemu na siłę.

    >Natomiast zalety standardowych wymiennych akumulatorów są ogromne.
    >Raz, że wymieniasz go szybciej niż obecnie tankujesz, dwa że możesz
    >"tankować" poza godzinami szczytu, trzy że nie musisz budować
    >rozproszonej infry do ładowania (co wcale ani tanie ani proste nie
    >jest), tylko zwozisz je na noc do GPZ/RPZ (tam gdzie kończą się linie
    >"wysokiego napięcia") i obciążasz transformator jak się nudzi bo
    >ludziki śpią. A potem znów rozwozisz na "stacje benzynowe".

    Taka sobie zaleta. Mnie sie konczy prad, gdzie sie konczy i wole miec
    tam stacje.
    Zamiast z niej wozic te ciezkie skrzynki, to chyba jednak lepiej
    byloby podciagnac grubszy kabel (i wybudowac wiatraki).
    No i dzieki temu bym nie zastal kartki "nastepna dostawa o 6:30" tylko
    kolejke 20 pojazdow czekajacych na naladowanie i wymiane :-P

    J.