  • Data: 2017-12-21 19:24:13
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 20 Dec 2017 19:43:51 +0100, RadoslawF

    > Skoro kupowali samochody smrodzące to chyba na braku smrodu im
    > nie zależy. Zależy im na cenie więc kupowali najtańsze.
    > I nie wiem jakim fanatykiem trzeba być aby wierzyć że jest ich mniej
    > niż bogatych jeżdżących wózkami akumulatorowymi lub nowymi i drogimi
    > autami prawie ekologicznymi.

    Kupowali i kupują smrodzące, bo nie było i w zasadzie nadal nie ma
    alternatywy. Tak samo jak lampy naftowe z ulic wycofali dopiero jak się
    prąd pojawił, a nie wcześniej jak tutaj sugerujesz. I też "trochę" ta
    wymiana trwała a nie za pstryknięciem. I z pewnością nawet zafiksowani
    fanatycy spalania nafty na ulicach docenili w końcu zalety prądu. Jak nie
    docenili, to byli skończonymi idiotami.

    --
    Pozdor
    Myjk