  • Data: 2017-12-22 08:41:15
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 22 Dec 2017 07:27:56 +0100, RadoslawF

    > Podasz cytat z którego wynika że twierdziłem jakoby lampy naftowe
    > wycofali z ulic wcześniej niż się prąd pojawił?
    > A w temacie oświetlenia ulic przed pojawieniem się prądu spotkałem
    > się z oświetleniem gazowym. W jakim mieście było naftowe?

    Trudno wycofać coś na rzecz czegoś co nie istnieje, albo istnieje ale
    trzeba zbudować najpierw infrastrukturę etc.

    Analogicznie nie ma jeszcze konstrukcji elektrycznych które są w stanie tak
    samo albo i lepiej W PEŁNI zastąpić spalinowce, nie ma PEŁNEJ
    infrastruktury, dlatego jeszcze nie są powszechne. Dlatego wyciąganie
    wniosków podstawie obecnego rynku zbytu jest jałowe. Takie zmiany nie
    dzieją się z dnia na dzień -- co nie znaczy że ludzie nie chcą tych zmian.

    Cena jest tutaj najmniejszym problemem, bo ja sam JUŻ bym kupił droższego
    elektryka i to niższej klasy niż mój obecny spalinowiec, gdybyśmy TYLKO
    mieli sieć ładowarek choć taką jak mają w DE.

    --
    Pozdor
    Myjk