  • 11. Data: 2010-03-18 10:35:16
    Temat: Re: Kolejny producent naprawia wadliwe auta
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Mar 17, 7:28 pm, "Weronika Styka" <w...@g...pl>
    wrote:

    > Masz moźe link do tej oryginału tej informacji w Stanach? Pytam, bo na
    [...]

    o moj boze, twoj swiat sie rozsypuje!

    apeluje,
    nie robcie tego Weronice:

    tyle lat ciezkiej pracy, grosiki odkladane do skarpety, szynka
    odejmowana od ust,
    pierwszy samochod z salonu... pierwszy rok euforii, radosci, pogarda
    na widok mijanych na ulicy mniejszych, starszych, brzydszych, tanszych
    samochodow,
    cudowne wspomnienia z wyprzedzania fiata 500 na autostradzie,
    radosne dziecinstwo synow spedzone na tylnej kanapie na parkingu
    Tesco.

    wszystko to teraz runie w gruzach.

    Weroniko, nie sluchaj zawistnych zazdrosnikow, honda civic 4d to
    samochod najlepszy, nie tylko przebija wszystkie inne marki, ale
    rowniez inne modele hondy i tak zwane wyzsze (to oszustwo, tak
    naprawde sa duzo gorsze od twojego ukochanego civika) i nizsze
    modele.

    ja sam z zazdrosci nie moge spac w nocy i codziennie rano specjalnie
    ide do garazu zeby splunac na moja toyote.

    proponuje tez zebysmy juz zamkneli ten temat, udowodnilas wszystkim na
    tej grupie swoje racje. szczesliwi posiadacze hond skacza z radosci,
    wszyscy pozostali jada juz na zlomowiska oddac swoje samochody i
    ruszaja szturmowac salony H, zrozumielismy swoje bledy. twoja misja
    jest spelniona mozesz oddac sie innym zainteresowaniom np.
    ogrodnictwu.

    mac

  • 12. Data: 2010-03-18 12:00:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    maciej debski pisze:
    > pierwszy samochod z salonu... pierwszy rok euforii, radosci,

    I wkur....nia: "dlaczego ten sąsiad z Accorda nie spogląda wogóle na
    naszą Hondzię, a jak już mu się zdarzy to z taaaaakim politowaniem."

    > pogarda na widok mijanych na ulicy mniejszych

    Mniejszych? Chodzi o Braci?

    > starszych,

    No fakt. Ale to tylko dlatego, że to Polska.

    > brzydszych,

    Hmm, to takie musi dość rzadko mijać. Przynajmniej jeśli chodzi o
    równolatki i starsze o 5-7 lat.

    > tanszych samochodow,

    A co na widok droższych? Mi we Wrocku się dwa razy udało za Veyronem
    pogonić. I nawet trudne to nie było (raz to i rowerem dałbym radę ;)).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-03-18 12:28:11
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Mar 17, 11:20 am, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał w
    wiadomościnews:b516e88b-ab73-4bfc-b6a4-e7598fc6a248@
    t23g2000yqt.googlegroups.com...

    > Taaa, na razie mamy jednego podejrzanego o mistyfikacje - ciekawe jak sie
    > skonczy cale sledztwo?

    Taaa, myslisz, ze te 50 co nie zyje to tez tak dobrze udawali ?

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 14. Data: 2010-03-19 18:56:57
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl>

    maciej debski <m...@b...pl> napisał(a):

    > o moj boze, twoj swiat sie rozsypuje!
    > apeluje,
    > nie robcie tego Weronice:
    > tyle lat ciezkiej pracy, grosiki odkladane do skarpety, szynka
    > odejmowana od ust

    Wiesz co, - powinno Ci być wstyd za takie nie fair teksty. Brakuje Ci
    argumentów, to wypisujesz godne politowania bajdy :((
    Faktem bezsprzecznym jest, że dwie japońskie marki są markami światowymi i
    nic - żadne pseudo techniczne paszkwile im nie zaszkodzą. To, że FSO nigdy w
    historii nie ogłosiło akcji serwisowej, nie świadczy że jej produkty są
    (były) najniezawodniejsze na świecie. Moim argumentem jest fakt, że mam
    kultowy samochód sprzedawany w 127 (!!!) krajach świata, rok w rok lokujący
    się na topie rankingów klientów i rzeczoznawców nie tylko w Stanach i
    Francji.
    Twoim natomiast jest plotka: "jedna baba drugiej babie...", że w
    amerykańskim modelu Hondy obniża się pedał hamulca o ułamek milimetra na 10
    tyś kilometrów. Pewnie nie wiesz, że w Ameryce nie tylko szukają, ale nawet
    wyznaczyli poważą nagrodę, za odnalezienie tych trzech, lekko (sic!) rannych
    z powodu tego pedału gości.
    Jednym słowem, jeśli nie masz rzeczowych argumentów, to nie siej plotek, a
    mnie nie zaczepiaj.

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 15. Data: 2010-03-19 22:08:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Weronika Styka pisze:
    > Moim argumentem jest fakt, że mam
    > kultowy samochód

    Przepraszam, że się ośmielę: JAKI?!?!?

  • 16. Data: 2010-03-19 22:08:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    t23g2000yqt.googlegroups.com...

    >Taaa, myslisz, ze te 50 co nie zyje to tez tak dobrze udawali ?

    Taaa, myslisz, ze opowiedzieli na seansach spirytystycznych?

  • 17. Data: 2010-03-19 22:47:07
    Od: hamberg <r...@g...com>

> [...]
    > kultowy samochód sprzedawany w 127 (!!!) krajach świata, rok w rok lokujący
    > się na topie rankingów klientów i rzeczoznawców nie tylko w Stanach i

    o kurde - Ty tak powaznie? a o milionach much ktore sie nie moga mylic
    slyszalas?

    juz sam nie wiem czy jestes zwyklym trollem czy osoba hmmm...
    powiedzmy z troche innym stanem swiadomosci.

    Wiec twierdzisz ze te osoby ktore masowo kupuja jakas tanioche bo
    kryzys, kredyt do splaty itd. gdyby mialy wiecej kasy tez wybralyby
    "wspaniala" honde?

  • 18. Data: 2010-03-19 23:01:06
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl>

    hamberg <r...@g...com> napisał(a):

    > Wiec twierdzisz ze te osoby ktore masowo kupuja jakas tanioche bo
    > kryzys, kredyt do splaty itd. gdyby mialy wiecej kasy tez wybralyby
    > "wspaniala" honde?

    Jestem pewna, że tak. Oczywiście mam tu na myśli ludzi potrafiących liczyć,
    rozsądnych i z wyobraźnią.

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 19. Data: 2010-03-19 23:04:05
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Weronika Styka pisze:

    > Moim argumentem jest fakt, że mam
    > kultowy samochód sprzedawany

    Kultowy to był VW Kafer albo Citroen 2CV. A ty masz zwykłego sedana...

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
    PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

  • 20. Data: 2010-03-19 23:06:57
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Przepraszam, że się ośmielę: JAKI?!?!?