  • 191. Data: 2014-06-17 18:38:23
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 00:16:34 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Zgadza siďż˝.

    > Tako�. Ponadprzeci�tnie. I nie tylko owoce.

    > Nie, NIE CHODZI.
    >
    > Chodzi ca�y czas o ten w�a�nie argument kt�ry przypomnia� WS.
    >
    > Tw�j argument.

    > Nie by�o mowy o pustyni.
    >
    > Zacz�o si� o piwie konkretnie a z tez� jak wy�ej sam wyjecha�e�.
    >

    > pzdr, Gotfryd

    To nie teza tylko twierdzenie udowodniane przez życie. W Polsce pojawił się jakiś
    czas temu nowy typ alkoholizmu. To alkoholizm opart na powszechnym piciu piwa. W 1966
    roku jak podał archiwalny dziennik telewizyjny był przy udokumentowanym spożyciu 4
    litry spirytusu na głowę poważny problem z alkoholikami. Teraz spożycie
    udokumentowane wynosi 10 litrów rocznie czystego alkoholu. Spożycie trunków wysoko
    procentowych wzrosło niewiele. Prawie 6 litrów dołożone jest z piwa. Zmieniła się
    również struktura społeczna alkoholików. Kiedyś większość stanowili ludzie słabo i
    bardzo słabo wykształceni. Teraz większość to ludzie dobrze i bardzo dobrze
    wykształceni. Kiedyś J Mikke w tv stwierdził że bardzo szybko problem alkoholizmu w
    Polsce można załatwić. Wystarczy zrobić na wódkę cenę 2 zł za pól litra a jak ktoś
    kupuje litra to cztery piwa w bonusie. W przeciągu roku w Polsce nie było by żadnego
    alkoholika. Zapewne ubyło by też ludzi na grupach. Amen.

  • 192. Data: 2014-06-17 20:04:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-06-04 15:17, k...@g...com pisze:

    > jak będziesz jadł codziennie tylko szynkę to po tygodniu patrzeć na szynkę nie
    będziesz mógł. Jak alkoholik patrzy po tygodniu chlania na wódę to ona jest dla niego
    przecudnej urody

    Byłem lata temu na AA. Na wstępie rozwiązałem testy, z których
    wyszło, że jestem już straconym alkoholikiem. Co więcej, z
    testów tych wynikało, że 99 % moich znajomych też jest.
    Po kółku chodziliśmy z innymi AA na piwo ... Było fajnie.

    W ten weekend zapiłem pałę tak ostro wódą, że mamy wtorek
    godzinę 20:03, a ja na wódę nie mogę patrzeć, choć lubię.

    I w pizdu cała twoja teoria ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 193. Data: 2014-06-18 01:24:53
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Napisz to jeszcze raz za tydzień :]

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 194. Data: 2014-06-18 06:54:06
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    > Byłem lata temu na AA.

    Watpię
    :)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 195. Data: 2014-06-18 09:05:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MarcinJM,

    Wednesday, June 18, 2014, 6:54:06 AM, you wrote:

    > Watpię

    Dlaczego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 196. Data: 2014-06-18 10:18:27
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    > Dlaczego?

    Chocby dlatego, ze AA nie robi zadnych testów.
    "jedynym warunkiem przystapienia do wspolnoty jest chec zaprzestania picia".
    Poza tym "pozniej szlismy na piwo" brzmi bardzo wysoce nieprawdopodobie.

  • 197. Data: 2014-06-18 18:09:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-06-18 10:18, MarcinJM pisze:

    > Chocby dlatego, ze AA nie robi zadnych testów.
    > "jedynym warunkiem przystapienia do wspolnoty jest chec
    > zaprzestania picia".

    O ile poszedłbym tam "dobrowolnie" to bym się z tobą zgodził.
    Ale był to pewien warunek mi postawiony, którego niespełnienie
    bardzo źle by się dla mnie skończyło. I jakoś na pierwszych
    zajęciach wszyscy celem "uświadomienia sobie", że są w dupie
    dostali test, który miał pokazać, że są w grupie ryzyka
    stoczenia się w pizdu na dno. Był to bardzo podobny (pytaniami)
    test do tego:

    http://www.cpp.info.pl/index.php?go=mast1

    2 "pozytywne" odpowiedzi już wrzucają do wora "wysokie ryzyko".

    > Poza tym "pozniej szlismy na piwo" brzmi bardzo wysoce
    > nieprawdopodobie.

    Ale prawdziwe. Cóż. Pozostaje mi powtórzyć - to, że czegoś nie
    widziałeś nie znaczy, że nie istnieje.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 198. Data: 2014-06-18 18:26:46
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    > Ale prawdziwe. Cóż. Pozostaje mi powtórzyć - to, że czegoś nie widziałeś
    > nie znaczy, że nie istnieje.

    Nie byłeś na mityngu AA, tylko na jakiejs formie terapii ambulatoryjnej.
    Na mityngu nikt Cie o nic nie pyta. Nic nie musisz wypelniac (nawet nie
    bardzo jest mozliwoc techniczna aby to zrobic), odpowiadac na zadne pytania.
    Siedzisz, sluchasz, jak chcesz to cos powiesz, dzielisz sie tym, czym
    chcesz.
    A jak nie chcesz to nie mowisz nic.
    Mityngi AA sa absolutnie dobrowolne i chodza na nie ludzie, ktorzy CHCA
    tam byc, CHCA trzezwiec, wiec dlatego pojscie po mityngu na piwo jest
    mocno nieprawdopodobne, choc nie powiem, znam takie historie: facet
    opowiadal niestworzone historie jak to on trzezwieje, az go ktos
    przydybal pijacego alkohol. I wyszedl na komletnego klamce.

  • 199. Data: 2014-06-18 18:56:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-06-18 18:26, MarcinJM pisze:

    > Nie byłeś na mityngu AA, tylko na jakiejs formie terapii
    > ambulatoryjnej.

    Jeszcze szóstkę w totka poproszę.

    > Na mityngu nikt Cie o nic nie pyta. Nic nie musisz wypelniac
    > (nawet nie bardzo jest mozliwoc techniczna aby to zrobic),
    > odpowiadac na zadne pytania.

    Patrz. A jednak każdy "dla siebie" wypełnił test by wiedzieć
    gdzie jest. Bo przecież by dojść do jakiegoś celu warto wiedzieć
    skąd się startuje. No chyba, że ty chcąc dojść z zakopanego nad
    bałtyk idziesz w dowolnie wybranym kierunku, bo ziemia jest
    okrągła, a bramki są dwie.

    > Siedzisz, sluchasz, jak chcesz to cos powiesz, dzielisz sie tym,
    > czym chcesz.
    > A jak nie chcesz to nie mowisz nic.

    No jakbyś siedział obok mnie.

    > Mityngi AA sa absolutnie dobrowolne i chodza na nie ludzie,
    > ktorzy CHCA tam byc, CHCA trzezwiec,

    No to napisałem ci, że (skup się) *MUSIAŁEM CHCIEĆ* .

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 200. Data: 2014-06-18 21:14:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jun 2014, k...@g...com wrote:

    > To nie teza tylko twierdzenie udowodniane przez życie.
    > W Polsce pojawił się jakiś czas temu nowy typ alkoholizmu.
    > To alkoholizm opart na powszechnym piciu piwa.

    Co to ma do TWOJEJ TEZY że "gorzkie jest złe"?
    Politykiem zostałeś?

    pzdr, Gotfryd