  • 11. Data: 2014-06-04 09:42:33
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Jun 2014 16:21:16 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > alkoholizm piwny. jak ktoś wypija pół litra piwa codziennie to jest
    > czynnym alkoholikiem chociaż o tym nie wie.

    za to ty nie iwesz kto to jest alkoholik

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-06-04 09:57:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Hinek,

    Wednesday, June 4, 2014, 9:20:46 AM, you wrote:

    > Święte słowa. Dlatego każdy Czech albo Niemiec to degenerat!

    To Ty tak uważasz.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2014-06-04 09:57:33
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Ciekawe jak kogutek okresli amerykanow, co to lubia po powrocie do domu
    > wypic piwo czy whisky, albo Francuzow, Wlochow czy Hiszpanow, co to
    > codziennie szklanke wina
    >
    > J.

    Codzienne picie alkoholu w jakiej kol wiek postaci to alkoholizm;/
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Alkoholizm
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Alkoholik

  • 14. Data: 2014-06-04 10:00:55
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 07:50, Hans Kloß pisze:

    > "Mirek Ptak" <n...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Ale dojebał z tym pół litrem piwa. Czy ten debil policzył ile alkoholu
    > jest w pół litrze piwa?

    Po co ma liczyć ile jest alkoholu w piwie? Najważniejsze że codziennie
    dostarczana jest dawka substancji którą uzależnia.

    http://portal.abczdrowie.pl/pytania/2-3-piwa-dzienni
    e-czy-to-juz-alkoholizm

  • 15. Data: 2014-06-04 10:03:10
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 07:50, Hans Kloß pisze:

    > "Mirek Ptak" <n...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Ale dojebał z tym pół litrem piwa. Czy ten debil policzył ile alkoholu
    > jest w pół litrze piwa?

    Przeczytaj ze zrozumieniem:
    "
    Lek. Marta Hat
    Stażysta/Rezydent, Kraków Podgórze
    Witam!
    Słusznie, że niepokoi się Pani się o swojego męża, ponieważ wypijanie
    codziennie kilku piw jest zastanawiające. Alkoholik to nie tylko osoba,
    która upija się do nieprzytomności, ale też takie osoby, które
    codziennie wypijają nawet lampkę wina przez długi okres czasu.
    "

  • 16. Data: 2014-06-04 10:11:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    Wednesday, June 4, 2014, 10:03:10 AM, you wrote:

> [...]
    > która upija się do nieprzytomności, ale też takie osoby, które
    > codziennie wypijają nawet lampkę wina przez długi okres czasu.

    A Ty odróżniasz ,,kilka piw" od ,,pół litra piwa"? Alkoholików piwnych
    kilku znałem - żadnemu nie starczało pół litra piwa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-06-04 10:15:15
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 09:42, masti pisze:

    > za to ty nie iwesz kto to jest alkoholik

    "Mit: Alkoholicy to ludzie z marginesu społecznego.

    Fakt: Tylko 3-5% wszystkich alkoholików to osoby zmarginalizowane.
    Przeważająca większość, czyli 95-97%, mieści się w przekroju całego
    społeczeństwa. Ludźmi uzależnionymi od alkoholu są przeważnie normalnie
    pracujący, posiadający rodziny, często szanowani obywatele.
    "
    http://www.wyhamujwpore.pl/Articles/view/18/Mity-na-
    temat-alkoholu

  • 18. Data: 2014-06-04 10:16:26
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > A Ty odróżniasz ,,kilka piw" od ,,pół litra piwa"? Alkoholików piwnych
    > kilku znałem - żadnemu nie starczało pół litra piwa.

    Od takiej ilości się zaczyna. W miarę picia dawka rośnie, poczytaj.

  • 19. Data: 2014-06-04 10:16:49
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=2HuQAnmYt2g

  • 20. Data: 2014-06-04 10:21:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Jun 2014 10:15:15 +0200 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    > "Mit: Alkoholicy to ludzie z marginesu społecznego.

    gdzie widzisz tam coś o marginesie?