  • Data: 2014-06-04 11:23:14
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 11:10:16 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

    > tylko w krajach gdzie naprawdę się nadużywa, są takie skrajne jednostki
    >
    > jak Ty i Twoja pani dochtór.
    >
    > Niemcom czy Czechom to nie przeszkadza, nawet po piwku mogą w pracy
    >
    > walnąć i nikt krzywo nie spojrzy.
    >
    > jestem za krajem gdzie wszyscy będą pili po jednym piwie dziennie,
    >
    > będzie lepiej jak jest obecnie.

    Podziel 10 litrów spirytusu ( tyle wypija statystyczny Polak*) przez ilość alkoholu
    jaka jest w piwie. Odrzuć od tego niepełnoletnich. Już każdy dorosły statystycznie
    wypija jedno piwo codziennie. I co? Może kurwa powiesz że jest lepiej? Chyba że
    lepiej nie mówić jak jest dobrze.
    * 10 litrów to udokumentowana sprzedaż bez szarej strefy.