    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 21 Sep 2020 12:30:56 +0200

    Sun, 20 Sep 2020 21:51:43 +0200, J.F.

    > To jest przede wszystkim cecha elektrowni weglowych,
    > ktorych rozruch trwa godzinami, wiec nie oplaca sie wylaczac.

    My przecież mamy węglówki (zresztą to koronny argument przeciwników EV że
    prąd jest "brudny") i mieć je będziemy jeszcze długo. To tłumaczę, że ten
    brudny prąd, no, właściwie nie prąd, tylko praca na rzecz gotowości do
    produkcji tego prądu jest od dawna niezależnie od tego czy się łąduje EV w
    nocy czy nie, czy się dom grzeje w nocy czy nie.

    > Ale czy nie proponujesz ich zamknac ?

    Mnie leketrownie węglowe nie przeszkadzają. Mają filtry, wysoko emitują.
    Sam mieszkam w promieniu 10km od Elektrociepłowni Siekierki.

    > No i w obliczu duzej ilosci samochodow elektrycznych moze sie pobor
    > wyrownac ...

    Czyli dobrze (dla energetyki).

    --
    Pozdor