  • Date: Thu, 21 Jul 2011 10:10:04 +0200
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny mistrz parkowania

    W dniu 2011-07-21 09:56, DoQ pisze:
    > Facet parkuje czy wypakowuje towar?
    > Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ciągnąć ten chleb na plecach?

    Typowe dla Ciebie podanie absurdalnego przykładu, dla potwierdzenia
    swojego zdania. Wystarczyłoby, jakby normalnie zatrzymał się na jezdni,
    jak każdy inny. Wiele razy widziałem jak podjeżdżają tam ze zgrzewkami
    wody, itp. cięższymi towarami niż 5 koszy kajzerek. Nigdy nie mieli
    problemu, żeby normalnie zatrzymać się na jezdni, przed przystankiem
    i wszystko wypakować. Ten jak widać ma wszystko gdzieś. Po za tym
    tak się składa, jest tam przewidziany plan specjalnie dla dostawców
    tylko kolesiowi jak widać się nie chciało tam wjeżdżać, więc przestań
    pisać o kilkuset metrach, bo tych metrów jest ~7 i to z normalnego
    wielkiego placu. Nie jest karetką, którą przyjechali sanitariusze
    do pacjenta wymagającego reanimacji.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)