  • 51. Data: 2010-06-22 14:08:26
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    krzysiek82 pisze:
    > popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

    http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2
    819.html

    --
    krzysiek82

  • 52. Data: 2010-06-22 14:21:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 14:08:26 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2
    819.html

    Jakby go nie spaprał zawieszeniem i kółkami "resorak style" byłby piękny.
    A wystarczyło pozostawić normalne zawieszenie i dać kółka rajdowe z epoki,
    powiedzmy ciut szersze - i byłoby super.
    No ale to jakąś odrobinę gustu trzeba by mieć.

    Z tyły wygląda jak srający ratlerek:
    http://www.widelec.org/stuff/125p/125p_10.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 53. Data: 2010-06-22 14:37:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Waldek Godel pisze:
    > No ale to jakąś odrobinę gustu trzeba by mieć.

    Zapomniałem, że tutaj wszyscy wszystko wiedzą najlepiej, mają najlepszy
    gust i są ponad wszystkim przepraszam :)

    --
    krzysiek82

  • 54. Data: 2010-06-22 14:37:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2
    819.html

    Tragedia :)

  • 55. Data: 2010-06-22 14:40:45
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Tragedia :)

    to Wy byście się chyba zapłakali na moim podwórku ;D

    --
    krzysiek82

  • 56. Data: 2010-06-22 14:44:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > to Wy byście się chyba zapłakali na moim podwórku ;D

    Co Ci się podoba we wrzuceniu do świetnie utrzymanego, klasycznego już
    125p, za małych i za szerokich felg? Szczególnie tył wygląda tragicznie.

  • 57. Data: 2010-06-22 14:47:26
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    krzysiek82 pisze:

    > http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2
    819.html

    Takie kolka nie bardzo mi sie podobaja ale ogolnie furka ekstra.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 58. Data: 2010-06-22 14:47:46
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Co Ci się podoba we wrzuceniu do świetnie utrzymanego, klasycznego już
    > 125p, za małych i za szerokich felg? Szczególnie tył wygląda tragicznie.

    może niezbyt szczęśliwie dobrane felgi, ale gleba w sam raz. Ja bym tu
    widział bardziej ATS classic ale 13 cali nie większe.

    --
    krzysiek82

  • 59. Data: 2010-06-22 14:48:26
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    krzysiek82 pisze:

    > http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2
    819.html

    Ło matko - jeszcze napisz, że oryginalne i zarejestrowane jako
    zabytek...

  • 60. Data: 2010-06-22 14:54:05
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    krzysiek82 pisze:

    [cut]

    Fajne auto, mialem B3 1.8S, z 1991, tez grama rdzy nie bylo, nie
    obnizalem, bo nie czulem potrzeby ale wsadzilem fajne, klasyczne BBSy
    16". Wszyscy mowili, ze skrzynia sie rozsypie, bo od razu po kupnie (w
    1992, ze Szwecji, mial przebieg jakis symboliczny) wyla i tak przez 18
    lat, nadal wyje i jezdzi u trzeciego (w ogole trzeciego a nie w Polsce
    czy cos) wlasciciela, jak sprzedawalismy to auto mialo przebieg 360kkm.
    U mnie alternator nadal byl oryginalny ;) mialem problemy z ladowaniem
    ale okazalo sie, ze kable od alternatora sie uszkodzily ze starosci :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek