  • 141. Data: 2010-06-25 13:04:43
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    DoQ pisze:

    > Niektorzy preferuja wielkie, tłuste baby z obwisłymi cycami. Niech więc
    > dmuchaja je do woli. Tylko niech mi nie wmawiaja ze takie preferencje są
    > normą.

    Wieszszsz... Nie wszyscy z kolei przepadają za nieletnimi
    anorektyczkami, jak sie może co poniektórym wydawać ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 142. Data: 2010-06-25 13:08:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:
    > Wieszszsz... Nie wszyscy z kolei przepadają za nieletnimi
    > anorektyczkami, jak sie może co poniektórym wydawać ;P

    Ba, jak sie puka kaszaloty to wszystkie mniejsze wydaja sie
    anorektyczkami. Nie ma w tym nic dziwnego :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 143. Data: 2010-06-25 15:01:45
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    DoQ pisze:

    > Ba, jak sie puka kaszaloty to wszystkie mniejsze wydaja sie
    > anorektyczkami. Nie ma w tym nic dziwnego :)

    Kolejny przykład na twoją logikę - "ładne to, co mi się podoba; dobre
    to, co dla mnie dobre; jeśli coś odbiega od moich upodobań, to jest złe,
    głupie, brzydkie i wszyscy się z tego równo śmieją". Taką logikę
    prezentują m. in. kibole, faszyści, fanatycy religijni i tym podobni
    osobnicy.

    Pozdr,

  • 144. Data: 2010-06-25 15:20:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:

    > głupie, brzydkie i wszyscy się z tego równo śmieją". Taką logikę
    > prezentują m. in. kibole, faszyści, fanatycy religijni i tym podobni
    > osobnicy.

    No prosze, z nietolerancyjnego prześmiewcy wieśniackiego tjuningu
    awansowałem na faszystowskiego kibola o fanatycznych sklonnosciach
    religijnych. Miód na moje serce, produkuj dalej :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 145. Data: 2010-06-25 17:40:02
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-25 15:20, DoQ pisze:

    > No prosze, z nietolerancyjnego prześmiewcy wieśniackiego tjuningu
    > awansowałem na faszystowskiego kibola o fanatycznych sklonnosciach
    > religijnych. Miód na moje serce, produkuj dalej :)

    Może masz problemy ze zrozumieniem (dla tego nie uciąłem cytatu): nie,
    nie jesteś faszystą, fanatycznym wyznawcą jakiejś religii, czy kibolem
    (przynajmniej na podstawie tego, co piszesz nie można tego stwierdzić),
    ale twój sposób myślenia o ludziach, którzy mają inne zdanie jest
    podobny. Ja na prawdę nie wiem, jak to można było zrozumieć w sposób,
    jaki napisałeś.

    Pozdr,

  • 146. Data: 2010-06-25 17:52:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:

> [...]
    > ale twój sposób myślenia o ludziach, którzy mają inne zdanie jest
    > podobny. Ja na prawdę nie wiem, jak to można było zrozumieć w sposób,

    No jak to nie jestem. Przeciez mysle jak kibol, faszysta i fanatyk
    religijny. Nie napis na czole charakteryzuje czlowieka tylko to w jaki
    sposob mysli, czyz nie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 147. Data: 2010-06-25 19:00:42
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-25 17:52, DoQ pisze:

    > No jak to nie jestem. Przeciez mysle jak kibol, faszysta i fanatyk
    > religijny. Nie napis na czole charakteryzuje czlowieka tylko to w jaki
    > sposob mysli, czyz nie?

    Aha, bo sam brak tolerancji czyni z człowieka od razu faszystę i
    fanatyka religijnego na raz. Próbujesz mi wcisnąć coś, czego nie
    napisałem i strugasz wariata. EOT.

    Pozdr,

  • 148. Data: 2010-06-25 21:11:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-25 15:01, LEPEK pisze:

> [...]
    > głupie, brzydkie i wszyscy się z tego równo śmieją". Taką logikę
    > prezentują m. in. kibole, faszyści, fanatycy religijni i tym podobni

    ROTFL - nie, to Twoja logika. Dokładnie tak jak to DoQ przedstawił
    - próbujesz udowodnić, że jakieś 'chore' zachowania mają być uznane
    za normalne i wszyscy mają to akceptować bez zająknięcia.

    Nie - owszem, akceptujemy takie cudactwa jako niespecjalnie
    szkodliwe wynaturzenia, ale nigdy nie zaistnieją one w zbiorze
    zachowań względnie normalnych. Z kobietami może przykład nie
    był najlepszy, ponieważ to zbytnie trywializowanie zachowań
    ludzkich, niemniej w części dobrze oddaje mechanizm takich
    porównań.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 149. Data: 2010-06-25 22:47:37
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message news:i01g1u$260t$1@news.mm.pl...
    > Otóż z tego, co wiem, to naciąganie opon jest właśnie celem. Koło ma być
    > węższe na zewnętrznej krawędzi, a szersze przy feldze tak, aby
    > "komponowało się" z osadzeniem w nadkolu (w miarę płynne przejście od

    Pomijajac kwestie gustu*, nie odwazylbym sie na tak rozciagnietej na bok
    oponie jechac szybciej. Ciekawe jak wyglada przeglad samochodu z takimi
    kolami w nieprzekupnej stacji diagnostycznej.

    *Ale gdydby ktos pytal to bardzo mi sie nie podoba. Wyglada jakby
    wlasciciela nie bylo stac ja wieksze opony i zastosowal "druciarstwo".

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 150. Data: 2010-06-25 23:37:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:

    > Aha, bo sam brak tolerancji czyni z człowieka od razu faszystę i
    > fanatyka religijnego na raz. Próbujesz mi wcisnąć coś, czego nie
    > napisałem i strugasz wariata. EOT.

    O nie dość że faszysta, kibol i fanatyk to do tego wariat :)))
    Idź na całość:)

    Pozdrawiam
    Paweł