  • 131. Data: 2010-06-24 23:12:01
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Ba - przecież wystarczy jeden przejazd Puławską, a takich wynalazków
    > jest bez liku. Nie chce mi się nawet zdjęć robić - opony/felgi
    > monstrualnie duże i smród oleju. Tutaj to i tak pikuś - na 'wsi' u

    Ba, niebieska chmura to podstawa :)
    To znaczy ze silnik ma figurę i upuszcza duszę. Poza tym niebieski jest
    bardzo modnym kolorem, jak widac nie tylko w podswietleniu:)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 132. Data: 2010-06-25 07:47:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-24 22:32, DoQ pisze:

    > Widzisz jakies inne uzasadnienie? Wsadzilbys 4-5kpln w nowe opony do
    > golfa II ?

    Otóż z tego, co wiem, to naciąganie opon jest właśnie celem. Koło ma być
    węższe na zewnętrznej krawędzi, a szersze przy feldze tak, aby
    "komponowało się" z osadzeniem w nadkolu (w miarę płynne przejście od
    rantu błotnika do szerszej felgi). To ma tak wyglądać, takie małe kółka,
    jak w gokarcie.
    I pojmij, że nie rozmawiamy o tym, co w większości widać u nas na
    drogach, a o założeniach.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 133. Data: 2010-06-25 10:06:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:

    > I pojmij, że nie rozmawiamy o tym, co w większości widać u nas na
    > drogach, a o założeniach.

    Czyli mam rozumiec, ze jak zrobie sobie taki patent w nowiutkim
    Mercedesie SLS to pochwalisz moje dzieło i uznasz że prawdziwy tjuner ze
    mnie?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 134. Data: 2010-06-25 10:47:57
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-22 09:07, krzysiek82 wrote:
    > witajcie
    > Kupiłem takiego klasyka, nie mogłem się powstrzymać, stan praktycznie
    > perfekcyjny mimo iż rocznik 1990 rdzy totalnie zero, nawet rysek nie
    > jest za wiele. Wnętrze jakby z fabryki wyjechał. Jest jednak kilka wad:

    no cóż ocynk robi swoje. pokaż jakieś foty

    > - brak lewarka (podnośnika) jak on powinien wyglądać, bo tam nie ma
    > listwy progowej pod co więc się go podkłada?

    http://www.allegro.pl/item1091600258_lewarek_podnosn
    ik_audi_80_b4.html

    jak odkręcisz koło zapasowe to tam jest taka zapinka na lewarek
    przykręcona do karoserii (ale może u Ciebie będzie inaczej)

    > - brak wskazań temperatury na desce rozdzielczej. (czujnikj chyba tak
    > całkowicie nie pada, powinien coś wskazywać?)

    czujnik temperatury najprawdopodobniej, albo coś z zegarami. W tych
    autach bardzo często lubiły się liczniki psuć np. przez zimne luty.

    > Jak to jest od strony praktycznej z rejestracją takiego auta jako
    > zabytek? Jest to model B3 nie B4 więc zaprzestali jego produkcji ponad
    > 15lat temu.

    to jeszcze nie zabytek

  • 135. Data: 2010-06-25 10:57:36
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Olek pisze:

    > to jeszcze nie zabytek

    To jeszcze nie klasyk nawet ;)

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 136. Data: 2010-06-25 12:10:28
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    DoQ pisze:

    > Czyli mam rozumiec, ze jak zrobie sobie taki patent w nowiutkim
    > Mercedesie SLS to pochwalisz moje dzieło i uznasz że prawdziwy tjuner ze
    > mnie?

    Musiałbym zobaczyć, jak to miałoby wyglądać.
    Ale na pewno nie będę o tobie mówił "kretyn", czy "debil" z tego powodu,
    nie będę psów na tobie wieszał, bo rozwiązanie nie koniecznie
    praktyczne, ani nie będę ci na siłę udowadniał, że nikomu się to nie
    podoba - po prostu twoja sprawa.

    Pozdr,

  • 137. Data: 2010-06-25 12:37:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:

    > Musiałbym zobaczyć, jak to miałoby wyglądać.

    No jak to jak? Felga o szerokosci 10cali i naciagnieta na nia za wąska
    opona. Na SLS bedzie wygladac zapewnie wybornie.

> [...]
    > nie będę psów na tobie wieszał, bo rozwiązanie nie koniecznie
    > praktyczne, ani nie będę ci na siłę udowadniał, że nikomu się to nie

    Ale pozwolisz ze moge miec wlasne zdanie na temat wieśniackiego tjuningu?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 138. Data: 2010-06-25 12:47:39
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    RadekNet pisze:
    > To jeszcze nie klasyk nawet ;)

    Może i nie, ale mogę się cieszyć z drobnostek chyba? Człowiek szczęśliwy
    to taki który potrafi cieszyć się nawet z rzeczy które dla innych to
    bezwartościowy złom. Docencie czasami takie chwile, bo do szczęścia nie
    potrzeba wiele. Jest tu wielu takich którzy koniecznie muszą wydać na
    auto 100tyś zł bo inaczej to złom, większość z nich to albo szpanerzy
    którzy mają 126p chcą się podbudować lub tacy co im się w życiu trafiło
    i od bogatych rodziców kasę mają. Czy to daje szczęście, chyba nie?

    --
    krzysiek82

  • 139. Data: 2010-06-25 12:54:39
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    DoQ pisze:

    > Ale pozwolisz ze moge miec wlasne zdanie na temat wieśniackiego tjuningu?

    Oczywiście. Weź też pod uwagę, że inni mogą mieć odmienne od twojego w
    kwestii "wieśniackości" pewnych rozwiązań. Spróbuj też przyjąć do
    wiadomości, że część rzeczy, które ty tłumaczysz biedą po prostu mają
    tak wyglądać, bo jest to dla nich np. ładne
    [http://www.vwgolf.pl/wp-content/gallery/inne/cult08
    /P4193372.JPG]
    śmieszne [http://img99.imageshack.us/img99/5918/tnp1070489.jp
    g]
    zabawne [http://img404.imageshack.us/img404/7643/tnp1070487.
    jpg]
    inne niż wszystkie [http://img134.imageshack.us/img134/5114/tnp1070458.
    jpg]
    delikatnie poprawione
    [http://img99.imageshack.us/img99/9468/tnp1070464.jp
    g] - powinno się
    akurat wam chyba spodobać

    Pozdr,

  • 140. Data: 2010-06-25 13:00:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:

> [...]
    > wiadomości, że część rzeczy, które ty tłumaczysz biedą po prostu mają
    > tak wyglądać, bo jest to dla nich np. ładne

    Niektorzy preferuja wielkie, tłuste baby z obwisłymi cycami. Niech więc
    dmuchaja je do woli. Tylko niech mi nie wmawiaja ze takie preferencje są
    normą.

    Pozdrawiam
    Pawel