  • 271. Data: 2011-10-19 12:49:07
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:45, kamil pisze:

    > Co jest niestworzone, fakt że Paryż ma 10x mniej zaśmiecających reklam,
    > niż Warszawa?
    > Tupaniem rzeczywistości nie zmienisz. Możesz ją co najwyżej dalej
    > negować, tak jak większość Polaków przekonana o wyższości swojej
    > ojcowizny nad resztą świata nie widząca przy tym, że stoi po polana w
    > łajnie, którego przybywa.

    Zrozumienie nie jest twoim przyjacielem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 272. Data: 2011-10-19 12:50:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:36, kamil pisze:

    > No to po co płaczesz, skoro odbudują?

    Wskażesz mida w którym płaczę?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 273. Data: 2011-10-19 12:51:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:47, DoQ wrote:

    > Serio? W którym miejscu niby? Twierdząc, że nie każda ulica w Polsce
    > jest obwieszona reklamami jak ulice Dublina?

    Że nie każda to oczywiste, ale przejdź się przez 100 ulic w tym
    Dublinie, przejdź się przez 100 ulic w porównywalnym wielkościowo
    Polskim mieście i podlicz ile reklam minąłeś.

    > Znowu ROTFL - Nowy York nie jest większym zachodnim miastem? Na Times
    > Square nie ma billboardów i reklam? Bo obawiam się że tylko w tym
    > miejscu jest ich więcej niż w całej Wa-wie.

    Kultura amerykańska "nieco" różni się od europejskiej. Europa od
    bezmyślnego wydawania pozwoleń na reklamę zaczyna odchodzić, bądź jak w
    niektórych miejscach - nigdy do tego nie dopuściła.

    Podajesz przykład części NY, który swoją sławę zawdzięcza po części
    właśnie tym reklamom. Świetnie, co będzie następne?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 274. Data: 2011-10-19 12:52:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:49, DoQ wrote:

    > Zrozumienie nie jest twoim przyjacielem.

    Oho, zaczęło coś docierać, bo zmieniasz taktykę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 275. Data: 2011-10-19 12:53:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:51, kamil pisze:

    > Podajesz przykład części NY, który swoją sławę zawdzięcza po części
    > właśnie tym reklamom. Świetnie, co będzie następne?

    Może jednak ty udowodnisz, że każda ulica w Polsce obwieszona jest
    billboardami?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 276. Data: 2011-10-19 12:55:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:53, DoQ wrote:

    > Może jednak ty udowodnisz, że każda ulica w Polsce obwieszona jest
    > billboardami?

    Nie przemawiają do ciebie liczby, nie przemawiają do ciebie coraz
    częstsze konferencje i dyskusje na ten temat zwoływane przez speców, to
    co ja mogę jeszcze zrobić, co akurat dotrze, a na co nie zareagujesz
    głodnymi kawałkami o porzucaniu ojcowizny?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 277. Data: 2011-10-19 12:58:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-10-2011 12:31, kamil pisze:

    > O gipsowym Papieżu zapomniałeś.
    > płotka czy słupków. Ba, inne miasta nawet tego problemu nie mają i
    > niekoniecznie musi to być rura wodociągowa, jak to kilku oszołomów
    > próbuje do absurdu sprowadzić. Wystarczą gustowne donice z drzewkami.
    > Nie dość, że nikt nie wjedzie, to jeszcze będzie ładnie i kolorowo
    > zamiast kawałka betonu.

    A teraz powiąż jakoś bezsensowne słupki czy inne donice ogrodzeniowe z
    billboardami - bo szczerze mówiąc mnie to przerosło.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 278. Data: 2011-10-19 12:59:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:55, kamil pisze:

> [...]
    > co ja mogę jeszcze zrobić, co akurat dotrze, a na co nie zareagujesz
    > głodnymi kawałkami o porzucaniu ojcowizny?

    Podałeś jakieś liczby, czy teoretyzujesz po swojemu?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 279. Data: 2011-10-19 13:00:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > A teraz powiąż jakoś bezsensowne słupki czy inne donice ogrodzeniowe z
    > billboardami - bo szczerze mówiąc mnie to przerosło.

    Po co z nim dyskutujesz? Przeciez to bufon ktory na dodatek uwaza ze ma
    monopol na racje.

    --
    Artur

  • 280. Data: 2011-10-19 13:00:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:52, kamil pisze:

    > Oho, zaczęło coś docierać, bo zmieniasz taktykę.

    Niby jak? To że reprezentujesz przeciętny poziom polskiego emigranta
    udowodniłeś nie tylko na PMS. Niczym się nie wyróżniasz, brak
    obiektywizmu, bezmyślne uznawanie wszystkiego co "zachodnie" lepszym,
    zwalnianie z obowiązku myślenia - bo państwo pomyśli za mnie.

    Pozdrawiam
    Paweł