  • 281. Data: 2011-10-19 13:01:09
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:59, DoQ wrote:

    > Podałeś jakieś liczby, czy teoretyzujesz po swojemu?

    Już dwukrotnie, czytasz w ogóle posty, na które odpisujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 282. Data: 2011-10-19 13:01:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 13:00, AZ pisze:

    > Po co z nim dyskutujesz? Przeciez to bufon ktory na dodatek uwaza ze ma
    > monopol na racje.

    Teraz napisze, że piszesz przez zazdrość ;))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 283. Data: 2011-10-19 13:02:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 12:00, DoQ wrote:

    > Niby jak? To że reprezentujesz przeciętny poziom polskiego emigranta
    > udowodniłeś nie tylko na PMS. Niczym się nie wyróżniasz, brak
    > obiektywizmu, bezmyślne uznawanie wszystkiego co "zachodnie" lepszym,
    > zwalnianie z obowiązku myślenia - bo państwo pomyśli za mnie.

    Co jest brakiem obiektywizmu? Fakt że miasto w którym żyję świeci po
    oczach ułamkiem ilości reklam, jakie widzę podczas każdej wizyty w Polsce?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 284. Data: 2011-10-19 13:03:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 12:00, AZ wrote:

    > Po co z nim dyskutujesz? Przeciez to bufon ktory na dodatek uwaza ze ma
    > monopol na racje.

    Ojoj, dwa trolle, które przegrały dyskusję z kretesem poklepują się po
    pleckach, uroczo.

    AZ - odpowiesz na moje powtórzone 8 razy pytanie w wątku o pościgach?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 285. Data: 2011-10-19 13:03:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 13:01, kamil pisze:

    > Już dwukrotnie, czytasz w ogóle posty, na które odpisujesz?

    Linka do statystyki nie widziałem, podasz mida?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 286. Data: 2011-10-19 13:04:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 12:03, DoQ wrote:

    > Linka do statystyki nie widziałem, podasz mida?

    Ah, zapomniałem że telewizja kłamie i artykuły które podałem są nic nie
    warte.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 287. Data: 2011-10-19 13:06:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 13:04, kamil pisze:

    > Ah, zapomniałem że telewizja kłamie i artykuły które podałem są nic nie
    > warte.

    Dasz mida albo linka?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 288. Data: 2011-10-19 13:09:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 13:02, kamil pisze:

    > Co jest brakiem obiektywizmu? Fakt że miasto w którym żyję świeci po
    > oczach ułamkiem ilości reklam, jakie widzę podczas każdej wizyty w Polsce?

    I pewnie odwiedzasz absolutnie wszystkie miejsca w Polsce, zliczasz
    reklamy i dzięki temu uważasz się za autorytet?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 289. Data: 2011-10-19 13:09:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 12:06, DoQ wrote:

    > Dasz mida albo linka?

    j7m9d3$hop$...@i...gazeta.pl

    Stary, przestań kręcić się w kółko jak obrażona panienka. Nie masz racji
    i tyle, zamiast próbować wrobić mnie w jakieś bzdurne przepychanki o
    każdy przecinek, rozejrzyj się dookoła i przestań patrzeć na świat z
    perspektywy małomieszczańskiego patrioty.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 291. Data: 2011-10-19 13:11:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Co jest brakiem obiektywizmu? Fakt że miasto w którym żyję świeci po
    > oczach ułamkiem ilości reklam, jakie widzę podczas każdej wizyty w Polsce?

    Kurwa, zyjesz w kraju mlekiem i miodem plynacym, wladza mysli za ciebie,
    reklamy nie daja ci po oczach. Wiec po co dyskutujesz o tym zacofanym biednym
    kraju skoro cie to nie dotyczy? Zalosni sa ludzie ktorzy wyjechali za
    granice a pozniej mowia "a u nas to a u nas sramto a w tej zasranej
    polsce placz i bieda".

    --
    Artur