  • 261. Data: 2011-10-19 12:30:49
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:19, kamil pisze:

    > Muszę czy nie, twoja argumentacja rozbija się o fakt, że fontanny nie masz.

    Odbudują ją z ubezpieczenia sprawcy i co?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 262. Data: 2011-10-19 12:34:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:29, DoQ wrote:

    > ROTFL - a ty jaką mentalność przedstawiasz?
    > Beznamiętnie zachłystujesz się tym "zachodem" i przechwalasz na każdej
    > grupie, nawet na foto cyfrowej coś brzęczałeś. Dosłownie, jak prosty
    > chłop z lubelskiej wsi, zapakowany z pętem kiełbasy do IŁa62 w roku
    > 1980, dla którego eternit jest wyrafinowanym pokryciem dachu. Nawet
    > gówno by ci smakowało, gdyby opakowanie miało ładną etykietkę z napisami
    > po angielskiemu.

    Chłop z lubelskiej wsi przynajmniej miał okazję coś poza nią zobaczyć, w
    przeciwieństwie do wielkomiejskiego eksperta od zasieków z Piaseczna.
    Szkoda to nawet komentować.

    > Fantastyczne
    > http://www.mapofpoland.net/poland-photos-12040/Uniwe
    rsytet-Warszawski-Krakowskie-Przedmiescie-Warszawa.j
    pghttp://histmag.org/grafika/articles/krakowskie_prz
    edmiescie/KrakowskiePrzedmiescie-widokztarasu.JPG

    > http://fotoforum.gazeta.pl/photo/3/la/zd/mg4y/AlNlEK
    68di4YHeMXsX.jpg
    > http://wmiasto.files.wordpress.com/2010/08/kiosk-ams
    -warszawa-krakowskie-przedmiescie.jpg

    > http://x.garnek.pl/ga1323/3af37a13968487a3774742a3/w
    arszawa_krakowskie_przedmiescie.jpg

    > Widzisz tu billboardy na każdej polskiej kamienicy? I patrz, nawet
    > słupków nie ma.

    Pokazujesz starówkę, a ja normalne ulice miasta. Na wylotówkach nie ma
    praktycznie żadnych billboardów, uwierzysz? Nie uwierzysz.

    > ROTFL jasne, bo brytyjczycy to oaza elokwencji i dobrego wychowania.

    ROTFL LOL TUPITUPITUPI nóżkami, a problem jak był, taj jest:

    http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,48725,787
    6745,Polskie_miasta___nasze_tez___najbrzydsze_w_Euro
    pie.html

    http://www.dziennikzachodni.pl/aktualnosci/377367,ma
    my-miasta-zasmiecone-reklamami-kiedy-to-sie-zmieni,i
    d,t.html?cookie=1

    Ostatnim krzykiem mody w polskich miastach są samochody z megafonem na
    dachu. Napierdalają od rana do wieczora o promocji kurczaka, a ukarać
    nie ma jak, bo przecież nie zajmują przestrzeni, a poziom hałasu mieści
    się w normach. Z czym do ludzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 263. Data: 2011-10-19 12:36:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:30, DoQ wrote:

    > Odbudują ją z ubezpieczenia sprawcy i co?

    No to po co płaczesz, skoro odbudują?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 264. Data: 2011-10-19 12:39:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:34, kamil wrote:

> [...]
    pie.html

    > http://www.dziennikzachodni.pl/aktualnosci/377367,ma
    my-miasta-zasmiecone-reklamami-kiedy-to-sie-zmieni,i

    http://www.tvp.info/informacje/polska/reklama-czy-za
    grozenie

    "Na zwykłe billboardy nikt już nie zwraca uwagi. Szacuje się że w
    Warszawie jest ich już około 20 tysięcy, w trzy razy większym Paryżu -
    niespełna 2 tysiące."

    Tup nóżkami i wyskakuj z lubelszczyzną, ale najpierw odwiedź kilka
    większych miast na zachodzie, zanim zaczniesz wyskakiwać z kolejnymi
    rewelacjami.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 265. Data: 2011-10-19 12:40:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:34, kamil pisze:

    > Chłop z lubelskiej wsi przynajmniej miał okazję coś poza nią zobaczyć, w
    > przeciwieństwie do wielkomiejskiego eksperta od zasieków z Piaseczna.
    > Szkoda to nawet komentować.

    ROTFL - a na jakiej podstawie twierdzisz że niczego nie widziałem?
    Bo nie spuszczam się nad tym w co drugim poście tak jak ty?

> [...]
    > dachu. Napierdalają od rana do wieczora o promocji kurczaka, a ukarać
    > nie ma jak, bo przecież nie zajmują przestrzeni, a poziom hałasu mieści

    ROTFL - wprowadzili tę modę z zachodu, bezmyślni wielbiciele tego co
    zagraniczne czyli tobie podobni.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 266. Data: 2011-10-19 12:41:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:40, DoQ wrote:

    > ROTFL - a na jakiej podstawie twierdzisz że niczego nie widziałem?
    > Bo nie spuszczam się nad tym w co drugim poście tak jak ty?

    Bo to nie pierwszy raz, kiedy pokazujesz swoją ignorancję w podobnych
    tematach.

    > ROTFL - wprowadzili tę modę z zachodu, bezmyślni wielbiciele tego co
    > zagraniczne czyli tobie podobni.

    Modę na co, na upchnięcie w Warszawie 10x więcej billboardów, niż w
    większych zachodnich miastach?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 267. Data: 2011-10-19 12:44:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:39, kamil pisze:

    > Tup nóżkami i wyskakuj z lubelszczyzną, ale najpierw odwiedź kilka
    > większych miast na zachodzie, zanim zaczniesz wyskakiwać z kolejnymi
    > rewelacjami.

    Trafiłem? Urwałeś się z wioski, olałeś rolę na ojcowiźnie, przeniosłeś
    gdzieś do UK a teraz co Wigilię opowiadasz niestworzone historie,
    wprawiając resztę rodziny w zachwyt i niedowierzanie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 268. Data: 2011-10-19 12:45:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:44, DoQ wrote:

    > Trafiłem? Urwałeś się z wioski, olałeś rolę na ojcowiźnie, przeniosłeś
    > gdzieś do UK a teraz co Wigilię opowiadasz niestworzone historie,
    > wprawiając resztę rodziny w zachwyt i niedowierzanie?

    Co jest niestworzone, fakt że Paryż ma 10x mniej zaśmiecających reklam,
    niż Warszawa?

    Tupaniem rzeczywistości nie zmienisz. Możesz ją co najwyżej dalej
    negować, tak jak większość Polaków przekonana o wyższości swojej
    ojcowizny nad resztą świata nie widząca przy tym, że stoi po polana w
    łajnie, którego przybywa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 269. Data: 2011-10-19 12:46:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:45, kamil wrote:

> [...]
    > negować, tak jak większość Polaków przekonana o wyższości swojej
    > ojcowizny nad resztą świata nie widząca przy tym, że stoi po polana w

    *kolana oczywiście.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 270. Data: 2011-10-19 12:47:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:41, kamil pisze:
    > Bo to nie pierwszy raz, kiedy pokazujesz swoją ignorancję w podobnych
    > tematach.

    Serio? W którym miejscu niby? Twierdząc, że nie każda ulica w Polsce
    jest obwieszona reklamami jak ulice Dublina?

    > Modę na co, na upchnięcie w Warszawie 10x więcej billboardów, niż w
    > większych zachodnich miastach?

    Znowu ROTFL - Nowy York nie jest większym zachodnim miastem? Na Times
    Square nie ma billboardów i reklam? Bo obawiam się że tylko w tym
    miejscu jest ich więcej niż w całej Wa-wie.

    Pozdrawiam
    Paweł