  • 191. Data: 2011-10-18 14:53:42
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Jesteś (zdaje się?) właśnie jednym z tamtejszych wyborców, więc spoko -
    > wasza sprawa :)

    Ciekawe czemu pominąłeś temat OC sprawcy tych uszkodzeń...

    Miasto najwyżej poczeka na odszkodowanie. Szkoda tylko, że przez
    zimę teren będzie musiał być ogrodzony.

  • 192. Data: 2011-10-18 14:55:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Nie sądzę aby udało się zmusić TU do wypłaty za harce po fontannie.
    > Ale chętnie się dowiem czy się uda.

    Dlaczego nie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 193. Data: 2011-10-18 14:57:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Nie sądzę aby udało się zmusić TU do wypłaty za harce po fontannie.

    Nie? Ciekawe.

    Art. 9. 1. Umowa ubezpieczenia obowiązkowego odpowiedzialności cywilnej
    obejmuje odpowiedzialność cywilną podmiotu objętego obowiązkiem
    ubezpieczenia za szkody wyrządzone czynem niedozwolonym oraz wynikłe z
    niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, o ile nie
    sprzeciwia się to ustawie lub właściwości (naturze) danego rodzaju
    stosunków.
    2. Umowa ubezpieczenia obowiązkowego odpowiedzialności cywilnej, o
    którym mowa w art. 4 pkt 1 i 2, obejmuje również szkody wyrządzone
    umyślnie lub w wyniku rażącego niedbalstwa ubezpieczającego lub osób, za
    które ponosi on odpowiedzialność.

    > Ale chętnie się dowiem czy się uda.

    Tu się nie ma co udawać.

  • 194. Data: 2011-10-18 15:11:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/10/2011 13:20, Myjk wrote:
    > Tue, 18 Oct 2011 12:43:20 +0100, kamil

    > Super zjechałeś z tematu, gratulacje. To teraz czekam kiedy razem z Romanem
    > zaczniesz postulować o progi zwalniające (vel leżące policjanty) na
    > wszystkich drogach, żeby nie przekraczać przypadkiem dozwolonej prędkości.

    Ja zjechałem z tematu? To Ty z kibicami zacząłeś, o 12:02 dokładnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 195. Data: 2011-10-18 15:13:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 18, 2011, 2:15:46 PM, you wrote:

    > Z pieniędzy podatników czy z OC sprawcy?

    A niby dlaczego ubezpieczyciel miałby płacić za tak skrajny przejaw
    głupoty kierowcy?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 196. Data: 2011-10-18 15:16:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kapec,

    Tuesday, October 18, 2011, 2:29:47 PM, you wrote:

    > Podobna sytuacja miala miejsce w Malborku.
    > http://pulspolski.tv/2011/04/smochod-uszkodzil-fonta
    nne-w-malborku-mov/

    Kolejny urzędnik "zaoszczędził".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 197. Data: 2011-10-18 15:18:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 13:13, DoQ pisze:

    > To po co zamykasz?

    Bo tego wymaga TU? ;)

  • 198. Data: 2011-10-18 15:22:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    Tuesday, October 18, 2011, 2:30:22 PM, you wrote:

    > Widze. Upalanie gumy to przyczyna tak samo jak przyczyna jest wjazd tira.
    > Zniszczenie fontanny to skutek tak samo jak skutkiem bedzie zniszczenie
    > powierzchni Rynku. Cos jeszcze wytlumaczyc?

    I po co dalszy ciąg demagogii? Naprawa po upaleniu gumy jest znacząco
    mniej kosztowna od naprawy po przejeździe TIRa.

    [...]

    > Kraweznik na tir'a pomoze? Nie sadze.

    Krawężnik wyraźnie oddziela jezdnię od placu.

    > Co ma do tego design? Ze przypomina przejscie dla pieszych - no i ok. To nie

    To, że podobny wzór mógł wprowadzić idiotę w błąd.

    > piesi uszkodzili fontanne tylko Tir. Co ma tir do przejscia dla pieszych? Ze
    > niby to ze tam jest przejscie to go do czegos upowaznia? Co to za argument
    > ze krata przypomina costam costam? Poslanka Kruk to projektowala?

    Chyba tak. Tak samo jak fontanny w innych miastach również uszkadzane
    przez pojazdy:
    http://www.koscierzyna.info/Artykul/1226
    http://pulspolski.tv/2011/04/smochod-uszkodzil-fonta
    nne-w-malborku-mov/

    Zarabia na tych badziewiach tylko wykonawca.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 199. Data: 2011-10-18 15:24:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 14:45, Artur Maśląg pisze:

    > Fosa, zasieki, karabin. Albo tańsze i prostsze rozwiązanie
    > - zdemontować fontannę, zasypać żwirem i zostawić jak jest.

    Jeśli się okaże, że trzeba ją będzie odbudować od zera, to kto wie czy się tak nie
    skończy. Kryzys mamy.

  • 200. Data: 2011-10-18 15:31:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 14:53, Artur Maśląg pisze:

    > Ciekawe czemu pominąłeś temat OC sprawcy tych uszkodzeń...

    Bo sądzę, choć chciałbym się mylić, że TU się wypnie.