  • 201. Data: 2011-10-18 15:31:54
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/10/2011 14:18, Jakub Witkowski wrote:

    > Bo tego wymaga TU? ;)

    Czyli ci bez AC nie zamykają? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 202. Data: 2011-10-18 15:49:55
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > I po co dalszy ciąg demagogii? Naprawa po upaleniu gumy jest znacząco
    > mniej kosztowna od naprawy po przejeździe TIRa.

    Jasne. I nie watpie ze jestes to w stanie pokazac na cyferkach przy tych
    zalozeniach, jakimi dysponujemy.
    Wniosek - przed moto sie nie zabezpieczamy słupkami. Tylko przed tirami.

    > Krawężnik wyraźnie oddziela jezdnię od placu.

    Boszszsz, przestan, tam stoja lawki, latarnie, fontanny maja inne plyty, co
    tam jeszcze ma byc zeby kierowca odroznil jezdnie od nie-jezdni?
    Co mu tam jeszcze trzeba narysowac, wytyczyc, pokazac? Sobie tez tyle
    wybaczasz?

    > Chyba tak. Tak samo jak fontanny w innych miastach również uszkadzane
    > przez pojazdy:
    > http://www.koscierzyna.info/Artykul/1226
    > http://pulspolski.tv/2011/04/smochod-uszkodzil-fonta
    nne-w-malborku-mov/

    > Zarabia na tych badziewiach tylko wykonawca.

    O i widzisz - to pewnie wykonawca jezdzi tiem po fontannach. I tu jest
    rozwiazanie zagadki.

  • 203. Data: 2011-10-18 16:13:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    Tuesday, October 18, 2011, 3:49:55 PM, you wrote:

    > Jasne. I nie watpie ze jestes to w stanie pokazac na cyferkach przy tych
    > zalozeniach, jakimi dysponujemy.
    > Wniosek - przed moto sie nie zabezpieczamy słupkami. Tylko przed tirami.

    Motor nie załamie fontanny. Samochód - tak. To nie jest pierwszy
    przypadek!

> [...]
    > tam jeszcze ma byc zeby kierowca odroznil jezdnie od nie-jezdni?
    > Co mu tam jeszcze trzeba narysowac, wytyczyc, pokazac? Sobie tez tyle

    Pokazałem dokładnie miejsce na filmie, ze sladami TIRa - zero ławek,
    latarni. Plac nie jest wyraźnie oddzielony od jezdni NICZYM.

    nne-w-malborku-mov/
    > O i widzisz - to pewnie wykonawca jezdzi tiem po fontannach. I tu jest
    > rozwiazanie zagadki.

    O znowu mi trollu wciskasz w palce coś, czego nie napisałem.

    Rozwiązaniem zagadki jest pierdolona "oszczędność" urzędasów. Musisz
    być chyba jednym z tych pierdzistołków, że tak ich bronisz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 204. Data: 2011-10-18 16:20:43
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Pokazałem dokładnie miejsce na filmie, ze sladami TIRa - zero ławek,
    > latarni. Plac nie jest wyraźnie oddzielony od jezdni NICZYM.

    Zobacz sobie ten film dokladnie, zobacz gdzie stoja latarnie, gdzie stoja
    lawki i czy na tej podstawie srednio rozgarniety mul jest w stanie ogarnac
    to, ze chyba jesdnia juz sie musiala wczesniej skonczyc. Skoro ty tam nie
    widzisz niczego, co chocby sugerowalo, ze nie jest to pole do jazdy to EOT.

    > O znowu mi trollu wciskasz w palce coś, czego nie napisałem.

    Trola sobie poszukaj w rodzinie. I od inwektyw sie powstrzymaj. Z tego co
    pamietam to nie obrazam cie. Mam swoje poglady i do niczego cie one nie
    upowazniaja.

    > Rozwiązaniem zagadki jest pierdolona "oszczędność" urzędasów. Musisz
    > być chyba jednym z tych pierdzistołków, że tak ich bronisz.

    A ty kierowca TIR'a

  • 205. Data: 2011-10-18 16:39:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Bo sądzę, choć chciałbym się mylić, że TU się wypnie.

    Dziwnym trafem przepisy w tej materii również pominąłeś
    - w tym te, które cytowałem byś nie miał wątpliwości.

  • 206. Data: 2011-10-18 17:06:28
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zostawiasz otwarty samochód?

    > Nie jest ważne, czy go ktoś będzie bronił, bo go nie obroni. Tylko
    > problem jest taki, że facet się do końca życia nie wypłaci a na
    > wypłate z OC tylko bardzo durny ubezpieczyciel by się zgodził.

    Ubezpieczyciel nie ma wyboru. Prawo mu nakazuje wypłacić.

    > Miasto "zaoszczędziło" na słupkach, to teraz albo zapłaci za remont
    > fontanny albo ją zdemontuje.

    Jak go złapią to OC zapłaci...

    \SK

  • 207. Data: 2011-10-18 17:30:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > I po co obrażasz człowieka? Populację idiotów reprezentuje TIRman,

    Ekhm, i kto to mówi?

    > który tam wjechał. A wjechał, bo inny idiota nie podjął decyzji o
    > własciwym zabezpieczeniu. Obaj powinni odpowiadać za swoje czyny.
    > Jeden za zniszczenie mienia, drugi za rażące zaniedbanie.

    Nie ma to jak rozmywanie odpowiedzialności.
    Jeśli następnym razem (być może ten sam) TIRowiec rozwali np. mostek na
    którym obowiązywało ograniczenie do 3.5t, to sprawiedliwie rozłożysz
    współwinę między kierowcę, a urzędnika. Ten ostatni mógł przecież stać z
    chorągiewką pilnując przejazdu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 208. Data: 2011-10-18 17:38:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Rozwiązaniem zagadki jest pierdolona "oszczędność" urzędasów. Musisz
    > być chyba jednym z tych pierdzistołków, że tak ich bronisz.

    Twoja irracjonalna nienawiść do urzędników i jakiejkolwiek władzy jest
    co najmniej zastanawiająca.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 209. Data: 2011-10-18 17:54:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A niby dlaczego ubezpieczyciel miałby płacić za tak skrajny przejaw
    > głupoty kierowcy?

    Wskażesz paragraf, który zwalnia TU z wypłaty odszkodowania za głupotę
    kierowcy? Istnieje gdzieś oficjalny taryfikator głupoty, ponad który OC
    nie jest wypłacane? Czy spowodowanie wypadku manewrem wyprzedzania przed
    wzniesieniem jest objawem inteligencji i mądrzejszego zachowania niż
    zachowanie kierowcy TIRa? Jak sobie wyobrażasz odmowę wypłaty
    odszkodowania w przypadku zaistnienia takiego zdarzenia?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 210. Data: 2011-10-18 18:50:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebastian,

    Tuesday, October 18, 2011, 5:06:28 PM, you wrote:

    [...]

    > Ubezpieczyciel nie ma wyboru. Prawo mu nakazuje wypłacić.

    Za szkodę spowodowaną rażącym złamaniem wszelkich przepisów, na
    dokładkę poza drogą publiczną? W życiu!

    > Jak go złapią to OC zapłaci...

    Nawet jeśli, to po dłuuuugiej walce ubezpieczyciela w sądzie a i też
    nie w całości.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl