  • 181. Data: 2011-10-18 14:29:37
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 08:34, Myjk pisze:

    >> Samochód zostawiasz otwarty?
    >
    > Nie! Ale MOGĘ jak mi się tylko zachce!

    A nie swój samochód (bo przecież kasa miejska nie jest "miasta" tylko obywateli) -
    takoż?

  • 182. Data: 2011-10-18 14:29:47
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Podobna sytuacja miala miejsce w Malborku.
    http://pulspolski.tv/2011/04/smochod-uszkodzil-fonta
    nne-w-malborku-mov/

  • 183. Data: 2011-10-18 14:30:22
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Widzisz różnicę pomiędzy upalaniem gumy a zniszczeniem fontanny za
    > milion? Bo ja widzę i to istotną a ta pierdolona demagogia mnie już
    > ostro wkurwia.

    Widze. Upalanie gumy to przyczyna tak samo jak przyczyna jest wjazd tira.
    Zniszczenie fontanny to skutek tak samo jak skutkiem bedzie zniszczenie
    powierzchni Rynku. Cos jeszcze wytlumaczyc?

    > Najpierw jeden z drugim, pierdolony troll, wpiera mi fosy, betonowe
    > mury, zasieki i czołgi a teraz, kwa mać!, wymyśla motocykle palące
    > gumę.

    Ten pierdolony troll to do mnie czy kolo mnie?

    > A ja grzecznie tylko wyraziłem opinię, że władze miasta nie zrobiły
    > NIC, żeby utrudnić bezmózgowi wjazd wprost na plac z ulicy.

    Skoro wladze miasta powinny sie zajac utrudnieniem wjazdu tira zeby nie
    zniszczyl fontanny (przyczyna - skutek) to co powinny zrobic, zeby utrudnic
    zniszczenie placu przez np. motor i wypalanie finezyjnych wzorkow na
    granitowych plytach (znow przyczyna - skutek)?

    > Taż tam
    > nawet, kwa nać!, nie ma porządnego krawężnika

    Kraweznik na tir'a pomoze? Nie sadze.

    >(2:39 na filmie) a wzór
    > krat (przejść dla pieszych?) na jezdni przypomina wzór na placu.

    Co ma do tego design? Ze przypomina przejscie dla pieszych - no i ok. To nie
    piesi uszkodzili fontanne tylko Tir. Co ma tir do przejscia dla pieszych? Ze
    niby to ze tam jest przejscie to go do czegos upowaznia? Co to za argument
    ze krata przypomina costam costam? Poslanka Kruk to projektowala?

  • 184. Data: 2011-10-18 14:37:24
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-17 21:27, DoQ pisze:

    > OK, jak wyjedzie Ci czołowo na A4 85 letni emeryt, to ma się rozumieć winna będzie
    władza?

    Jeśli ta władza miała by możliwość przewidzenia tego oraz środki żeby temu zapobiec?

    A w zasadzie to by nawet mogła: wspominając mojego dziadka i jego dożywotnio ważne
    prawko,
    dochodzę do wniosku, że badania lekarskie gdzieś tak po 70-tce to powinny być
    obowiązkowe,
    co góra dwa lata.

  • 185. Data: 2011-10-18 14:40:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Co ty życia nie znasz? Jak nie ma środków to się nie wypłaci, żaden
    > komornik z niego
    > nie ściągnie jeśli jest bez środków, może też dostać z rok w zawiasach i
    > tyle.

    To problem ubezpieczyciela - na szczęście. Od razu mi się przypomina
    niedawna dyskusja, że obowiązkowe OC nie jest potrzebne. Później niech
    sobie ubezpieczyciel regresem ściąga od sprawcy.

    > A zapłacą... wyborcy, i to oni się zastanowią czy wybieranie takich którzy
    > wolą estetykę od słupków im nadal pasuje czy nie.

    Mi pasuje estetyka i skuteczne ściganie sprawców.

  • 186. Data: 2011-10-18 14:42:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 09:09, CeSaR pisze:

    > Z uporem maniaka powtorze pytanie - co ile te slupki maja byc?
    > Na tir-a? Na beemwe nr 3? Czy na naked bike'a?

    Proponował bym rozwzyć opcję: "na pojazdy mogące naruszyć konstrukcję
    tej cudnej fontanny na którą wydalismy w ch... kasy z kieszeni wyborców" :)

  • 187. Data: 2011-10-18 14:45:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-18 14:30, CeSaR pisze:

    > Widze. Upalanie gumy to przyczyna tak samo jak przyczyna jest wjazd tira.
    > Zniszczenie fontanny to skutek tak samo jak skutkiem bedzie zniszczenie
    > powierzchni Rynku.

    Dokładnie. Dziwnym trafem jakoś żaden baran tam upalania gum nie
    odstawiał.

    > Cos jeszcze wytlumaczyc?

    Fosa, zasieki, karabin. Albo tańsze i prostsze rozwiązanie
    - zdemontować fontannę, zasypać żwirem i zostawić jak jest.
    Można np. wymalować miejsca postojowe po całości i zrobić
    parking. Jeszcze miasto na tym zarobi...

  • 188. Data: 2011-10-18 14:49:55
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 14:40, Artur Maśląg pisze:

    > Mi pasuje estetyka i skuteczne ściganie sprawców.

    Jesteś (zdaje się?) właśnie jednym z tamtejszych wyborców, więc spoko - wasza sprawa
    :)

  • 189. Data: 2011-10-18 14:51:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-18 14:23, DoQ pisze:

    > Doskonały pomysł. Myślę że Roman będzie ZA, wszak ochrona fizyczna to
    > najlepsza metoda ochrony mienia.

    Wiesz, trochę w tym racji jest (i takie rozwiązanie też są stosowane),
    ale tylko trochę i tylko w pewnych miejscach. Szkoda, że autorzy takich
    pomysłów nie są w stanie choć trochę pomyśleć o konsekwencjach
    rozwiązywania każdego problemu w taki sposób.

  • 190. Data: 2011-10-18 14:52:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 14:15, DoQ pisze:

    > Z pieniędzy podatników czy z OC sprawcy?

    Nie sądzę aby udało się zmusić TU do wypłaty za harce po fontannie.
    Ale chętnie się dowiem czy się uda.