  • 290. Data: 2011-10-19 13:11:01
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 12:09, DoQ wrote:

    > I pewnie odwiedzasz absolutnie wszystkie miejsca w Polsce, zliczasz
    > reklamy i dzięki temu uważasz się za autorytet?

    Autorytety zwołują konferencje i postulują o zmiany przepisów.

    Wioskowe głupki nie dość, że problemu nie dostrzegają, to jeszcze
    obwiniają "takich jak ja" o jego istnienie, a poza tym to zdradziłem
    ziemię za którą dziad krew przelewał.

    Skończmy już tę żenadę, EOT z mojej strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 292. Data: 2011-10-19 13:11:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, kamil <k...@s...com> wrote:

    > zejrzyj się dookoła i przestań patrzeć na świat z
    > perspektywy małomieszczańskiego patrioty.

    Rzekl wielkomieszczanin z zachodu. Ja pierdole...

    --
    Artur

  • 293. Data: 2011-10-19 13:13:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 12:11, AZ wrote:

    > Rzekl wielkomieszczanin z zachodu. Ja pierdole...

    Rzekł wiejski głupek, który po raz 8 zignorował proste pytanie, bo jest
    dla niego niewygodne. To się już nudne i przewidywalne robi, załóżcie
    jakiś klub obrażonych paniuś, czy co.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 294. Data: 2011-10-19 13:15:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 13:09, kamil pisze:

    > Stary, przestań kręcić się w kółko jak obrażona panienka. Nie masz racji
    > i tyle, zamiast próbować wrobić mnie w jakieś bzdurne przepychanki o
    > każdy przecinek, rozejrzyj się dookoła i przestań patrzeć na świat z
    > perspektywy małomieszczańskiego patrioty.

    http://www.tvp.info/informacje/polska/reklama-czy-za
    grozenie
    Gdzie tu jest napisane, że każdy budynek w Polsce obwieszony jest
    billboardami?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 295. Data: 2011-10-19 13:16:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 12:15, DoQ wrote:

    > http://www.tvp.info/informacje/polska/reklama-czy-za
    grozenie
    > Gdzie tu jest napisane, że każdy budynek w Polsce obwieszony jest
    > billboardami?

    Oj, przepraszam. Użyłem metafory w rozmowie z prostym jak cep betonowym
    murkiem, któremu trzeba wszystko wykładać dosłownie, bo inaczej będzie
    się czepiać jednego słówka do upadłego i uzna to za triumf.

    Mea culpa, masz rację, wygrałeś, EOT bo szkoda mojego życia na takie debaty.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 296. Data: 2011-10-19 13:17:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Rzekł wiejski głupek, który po raz 8 zignorował proste pytanie, bo jest
    > dla niego niewygodne. To się już nudne i przewidywalne robi, załóżcie
    > jakiś klub obrażonych paniuś, czy co.

    Nie zignorowalem pytania, tylko ciebie jako osoby z ktora dyskusja nie
    ma najmniejszego sensu co pokazales nie raz.

    Czy twoj chlopak nie czuje sie zazdrosny o to ze tyle czasu spedzasz na
    usenecie?

    --
    Artur

  • 297. Data: 2011-10-19 13:17:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 13:13, kamil pisze:

    > Rzekł wiejski głupek, który po raz 8 zignorował proste pytanie, bo jest
    > dla niego niewygodne. To się już nudne i przewidywalne robi, załóżcie
    > jakiś klub obrażonych paniuś, czy co.

    Sugerujesz, że tak już przesiąknąłeś zagranicą iż nie czuć od ciebie chłopa?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 298. Data: 2011-10-19 13:18:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 12:17, AZ wrote:

    > Nie zignorowalem pytania, tylko ciebie jako osoby z ktora dyskusja nie
    > ma najmniejszego sensu co pokazales nie raz.

    Zabawnie to brzmi w świetle twojego następnego zdania.

    > Czy twoj chlopak nie czuje sie zazdrosny o to ze tyle czasu spedzasz na
    > usenecie?

    Eh, z takich pyskówek wyrosłem jeszcze w szkole podstawowej.. I ty
    mówisz, że dyskusja ze mną nie ma sensu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 299. Data: 2011-10-19 13:19:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 13:16, kamil pisze:

> [...]
    > się czepiać jednego słówka do upadłego i uzna to za triumf.
    > Mea culpa, masz rację, wygrałeś, EOT bo szkoda mojego życia na takie

    Niech będzie EOT. I nie zapomnij obstawić ogródka gazonami.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 300. Data: 2011-10-19 13:21:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > A, już znalazłem. No więc tyle to i ja wiem. Tylko że o ile pamiętam
    > chodzi o szkody związane z ruchem pojazdu, a ten "ruch" to nie ot takie
    > sobie
    > dowolne poruszanie się, tylko coś co określa jakieś rozporządzenie.

    Jasne, włącznie z ruchem stojącego pojazdu. Może przeczytaj OWU?