  • Data: 2012-11-05 17:11:01
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie - to pieszy ma zadbać o swoje życie - nie manipuluj.

    Nie, nie - to Ty manipulujesz. Celem przepisu jest to co napisałem,
    czyli zwiększenie uwagi na pieszych i umożliwienie im korzystania
    z pasów. Piesi sami z siebie i tam powinni o swoje życie zadbać
    - jak każdy inny. Nie przerzucaj obowiązku i odpowiedzialności
    na innych.

    > Żaden przepis
    > nie ocali pieszemu życia, jak kierowca się zagapi.

    Nie manipuluj - jak kierowca się zagapi to i tak wina kierowcy.
    Zupełnie jak teraz. Sprawdź ile osób zostało potraconych na
    pasach "bo się zagapił".

    > Chcesz na cmentarzał kwartal dla tych co na przejsciu mieli
    > pierwszeństwo?

    Przecież na przejściu mają pierwszeństwo.

    > Bo do tego postulowane przez Ciebie zmiany się sprowadzą.

    Hmmm, tak zasadniczo to ja jedynie popieram propozycję tych zmian