  • Data: 2023-04-13 23:27:37
    Temat: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2023 o 16:14, J.F pisze:
    [...]
    > Wiatraków tak nie całkiem zabronił.

    No, zrobił takie odstępy że nie ma takiego miejsca.

    Ty ich bronisz, czy jak?

    > A ktos ma wiatrak w pobliżu? duzy jest hałas?

    Chuj nie hałas. Z 100 metrów może coś słychać ale z 300 to się trzeba
    wsłuchiwać. Las szumi bardziej a przy lesie wchuj ludzi mieszka i nie
    narzekają.

    > Czesc zmian w PV to unijne dyrektywy.

    Żeco? Umowy prosumenckie UE zablokowało czy zjebana infrastruktura?

    > Tylko widzisz - nagle problemem są ceny emisji CO2 (ktore rzad
    > sprzedaje i zarabia).

    I zamiast inwestować to rozdaje i kradnie. Wiesz gdzie jest te kilka
    miliardów?
    Ja wiem.

    > A jakby atomówke zaczac 15 lat temu, to juz by stała :-)

    Trzeba było podnieść wtedy ceny energii, to by się debile biły, żeby
    była...potem przyszła Wszydło i powiedziała że będzie z węgla i koniec.

    > A co ci emisja CO2 przeszkadza ? :-)

    Nadmiarowa? Oczywiście. Na dodatek muszę za to płacić i mam płacić
    więcej bo prątkowce sprowadzają.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>