  • 21. Data: 2011-04-18 01:01:31
    Temat: Re: Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to może i po 4zł
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 20:39:46 +0200, =Marcos= napisał(a):

    > przestrzegać praw ustalanych przez UE. Co więcej, Unia Europejska nie
    > przewidziała procedury wystąpienia, bo też nie ma to sensu (z punktu
    Przewidziala. I raczej wojna secesyjna nie grozi z tego powodu :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 22. Data: 2011-04-18 07:54:17
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ani emerytury na starosc.

    jak to nie ?
    A 683 zl minimalnej to co - pies ? ;)

    --
    Picasso

  • 23. Data: 2011-04-18 13:16:24
    Temat: Re: Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to mo?e i po 4z?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-17, stabillo <c...@o...eu> wrote:

    > PO podnioslo bo pis obnizal podatki, zwiekszal wydatki (becikowe 400milionow
    > rocznie!!! wzrost przrostu naturalnego 0.001) i przez to rosl i tak
    > gigantyczny dlug publiczny. PO to lewusy bo obiecali reformy a tego nie
    > robia, wiec zeby nie bylo ze ich bronie.

    PO zatrudniło 40'000 nowych urzędników, tanio licząc dwieście milionów
    miesięcznie na same wynagrodzenia, bez biurek, komputerów i biurowców.

    > nic na emeryture to odpowiadaja ze "jakos to bedzie"... I to ludzie z
    > wyzszym wyksztaceniem, co gorsza nie przemawia do nich fakt ze 40% roku
    > spedzaja w pracy pracujac na panstwo... czyli 4 miesiace w pracy jak psu w
    > du...e, ani drog, ani sluzby zdrowia, ani emerytury na starosc.

    Dzień wolności podatkowej wypada pod koniec czerwca, nie kwietnia...

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 24. Data: 2011-04-18 21:31:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Apr 2011 13:16:24 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >PO zatrudniło 40'000 nowych urzędników, tanio licząc dwieście milionów
    >miesięcznie na same wynagrodzenia, bez biurek, komputerów i biurowców.

    http://biurokracja.blox.pl/2011/04/Urzednikow-znowu-
    przybylo-Zaplacimy-my-podatnicy.html

    "W ostatnich dniach w mediach pojawiły się 2 ciekawe i
    logicznie uzupełniające się informacje. Po pierwsze policzono i
    zweryfikowano zapowiedzi premiera Donalda Tuska w sprawie ograniczenia
    liczby urzędników. Eksperci BCC, opierając się na danych GUS,
    przytoczyli przerażające (przynajmniej mnie !) dane. Od grudnia 2007
    do grudnia 2009 r., urzędnicza armia wzrosła z 382 do 428 tys. osób, z
    czego 16 tys. stanowili urzędnicy. Na tym jednak nie koniec. Już po
    zapowiedziach premiera o cięciach w administracji urzędników jeszcze
    przybyło - wg aktualnych danych GUS (raport z 14 stycznia 2011 r.)
    zatrudnienie w administracji publicznej, ZUS i obronie narodowej w
    ciągu pierwszych trzech kwartałów 2010 r. wzrosło o 40 tys."

    To juz razem 80 tys ... a moze nie :-)

    >Dzień wolności podatkowej wypada pod koniec czerwca, nie kwietnia...

    Ale tak prawde mowiac ciekaw jestem jak to licza.
    To nie takie proste rzetelnie to wyliczyc.

    J.

  • 25. Data: 2011-04-18 22:03:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zniesmacza mnie fakt, że olej napędowy jest tańszy od benzyny, podczas
    > gdy spaliny z niego są dużo bardziej szkodliwe dla środowiska...

    I co, jak wiecej zaplacisz, to Twoj diesel przestanie byc szkodliwy?
    Przerazajace jakie spustoszenie w zdolnosci ludzi do myslenia poczynila
    komuna i dalej czyni eurokomuna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 26. Data: 2011-04-18 22:28:07
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?>> Zniesmacza mnie fakt, że olej napędowy jest tańszy od benzyny, podczas

    naprawdę są bardziej szkodliwe?

    > I co, jak wiecej zaplacisz, to Twoj diesel przestanie byc szkodliwy?
    > Przerazajace jakie spustoszenie w zdolnosci ludzi do myslenia poczynila
    > komuna i dalej czyni eurokomuna.

    zasada podobna jak z wódką
    niby wyższa cena ma zniechęcać do spożycia - w konsekwencji do likwidacji
    branży, ale przecież nikt tego naprawdę nie chce.

  • 27. Data: 2011-04-19 11:37:35
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-04-17 19:00, Michał wrote:

    > to się dzieje bo:
    >
    > "Obrońcy środowiska są zagrożeniem dla wolności człowieka"
    > http://www.youtube.com/watch?v=gxXEdPpF27U
    > "Vaclav Klaus o globalnym ociepleniu"
    > http://www.youtube.com/watch?v=BECkIm8ZxKI

    Amerykanie również mają przebłyski:
    http://www.youtube.com/watch?v=3aF3EkKtvKw&feature=r
    elated

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 28. Data: 2011-04-19 11:54:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-18, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To juz razem 80 tys ... a moze nie :-)

    Nawet jeśli "tylko" 40 tys to miesięcznie kosztuje nas tyle co becikowe
    rocznie...

    > Ale tak prawde mowiac ciekaw jestem jak to licza.
    > To nie takie proste rzetelnie to wyliczyc.

    Dochody państwa z samorządami podzielić przez PKB?

  • 29. Data: 2011-04-19 11:55:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-18, pm <x...@w...pl> wrote:

    > zasada podobna jak z wódką
    > niby wyższa cena ma zniechęcać do spożycia - w konsekwencji do likwidacji
    > branży, ale przecież nikt tego naprawdę nie chce.

    Wyższa cena jedynie zwiększa przemyt/nielegalną produkcję.

  • 30. Data: 2011-04-19 14:51:35
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 19 Apr 2011 11:54:34 +0200, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >Nawet jeśli "tylko" 40 tys to miesięcznie kosztuje nas tyle co becikowe
    >rocznie...

    Mylisz pojęcia.
    Becikowe, ulgi podatkowe, mniejsze stawki i kwoty podatków to nie jest
    KOSZT. To po prostu mniej pieniędzy zabranych tym, którzy tworzą
    dobrobyt (no, prawie, bo w tej opodatkowani są też urzędnicy i
    emeryci).

    Za to urzędnicy to "czysty" koszt. Niczego nie produkują, nie tworzą w
    znakomitej większości niczego, za co każdy z nas skłonny byłby
    dobreowolnie zapłacić, a dodatkowo część owoców naszej pracy jest nam
    siłą odbierana, by zapłacić za ich niepotrzebną i często szkodliwą
    pracę.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski