    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to mo?e i po 4z?
    Date: Mon, 18 Apr 2011 21:31:40 +0200

    On Mon, 18 Apr 2011 13:16:24 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >PO zatrudniło 40'000 nowych urzędników, tanio licząc dwieście milionów
    >miesięcznie na same wynagrodzenia, bez biurek, komputerów i biurowców.

    http://biurokracja.blox.pl/2011/04/Urzednikow-znowu-
    przybylo-Zaplacimy-my-podatnicy.html

    "W ostatnich dniach w mediach pojawiły się 2 ciekawe i
    logicznie uzupełniające się informacje. Po pierwsze policzono i
    zweryfikowano zapowiedzi premiera Donalda Tuska w sprawie ograniczenia
    liczby urzędników. Eksperci BCC, opierając się na danych GUS,
    przytoczyli przerażające (przynajmniej mnie !) dane. Od grudnia 2007
    do grudnia 2009 r., urzędnicza armia wzrosła z 382 do 428 tys. osób, z
    czego 16 tys. stanowili urzędnicy. Na tym jednak nie koniec. Już po
    zapowiedziach premiera o cięciach w administracji urzędników jeszcze
    przybyło - wg aktualnych danych GUS (raport z 14 stycznia 2011 r.)
    zatrudnienie w administracji publicznej, ZUS i obronie narodowej w
    ciągu pierwszych trzech kwartałów 2010 r. wzrosło o 40 tys."

    To juz razem 80 tys ... a moze nie :-)

    >Dzień wolności podatkowej wypada pod koniec czerwca, nie kwietnia...

    Ale tak prawde mowiac ciekaw jestem jak to licza.
    To nie takie proste rzetelnie to wyliczyc.

    J.