  • 11. Data: 2011-04-17 20:52:02
    Temat: Re: Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to może i po 4zł
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 20:00:03 +0200, rafal000 wrote:

    >Powiedz mi - pytam poważnie - dlaczego nie przejdzie?
    >Nie chcę robić politycznego OT, ale muszę to napisać...
    >SLD obniżyło CIT, PiS obniżyło PIT, PO podniosło VAT. Jaka partia
    >prowadzi w rankingach?

    Moze spoleczenstwo juz nie takie glupie, wie ze panstwo z czegos
    trzeba utrzymac. Ale widac za glupie zeby nierealnych politykow
    skreslic, 3*15, ha ha :-)

    >UE chce płatnych dróg ekspresowych, nowych podatków lub podwyższenia
    >obecnych a naród tylko temu klaszcze.

    Kiedy wcale tak bardzo nie chce.

    >Jedyna nadzieja w tym, że nasz
    >zachodni sąsiad się zdenerwuje i opuści strefę euro... wtedy może modne
    >stanie się podobne myślenie :]

    Kiedy Unia to oni. Im tam odpowiada ekologiczne myslenie, nalepki,
    wiatraki ..

    J.

  • 12. Data: 2011-04-17 21:00:53
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >- http://www.rp.pl/artykul/642569_Zielony-podatek-na-d
    rogach.html

> [...]
    > Podane przez KE stawki mają być w pełni osiągnięte w 2013 roku.
    >
    > Ostatecznym efektem zmian będzie wzrost cen paliw innych niż benzyna.
    > Państwa członkowskie najpóźniej w 2018 roku będą musiały podnieść swoje
    > stawki powyżej minimów zapowiedzianych przez KE.
    >
    > ...Propozycja Komisji Europejskiej musi zostać jednomyślnie przyjęta przez
    > 27 państw UE. Już słychać protesty z Niemiec, gdzie wprowadzone zmiany
    > doprowadzą do znacznego zmniejszenia popytu na samochody typu diesel.
    > Bruksela próbuje łagodzić ten opór oferując kilkuletni okres przejściowy."

    Moze w koncu CNG sie bardziej rozpropaguje...

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2011-04-17 21:08:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 21:00:53 +0200, Adam Szewczak wrote:
    > Moze w koncu CNG sie bardziej rozpropaguje...

    A po cholere ? Zeby spaliny przyjemniej pachnialy, zeby zmniejszyc
    efekt cieplarniany, czy zeby miec jeszcze wiecej klopotu i wydatku z
    instalacja ?

    Bo nie wiem czy zauwazasz - wprowadza jakis jednolity podatek, to sie
    alternatywne paliwa przestana oplacac :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-04-17 21:09:06
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?> A ja nie moge zrozumiec czemu trzeba zepsuc samochod gazem, zeby
    > zalapac sie na ulge podatkowa :-)

    żeby bilans wyszedł na zero
    dlatego.

    a w ogóle to proces od wolności do opodatkowania jest inny
    czyli najpierw ktoś wymyśla, że można lać do samochodu coś co nie jest
    objęte akcyzą
    i dzięki temu wychodzi tanio (czyli normalnie)
    a potem stopniowo urzędnicy zauważają ze jest towar pierwszej potrzeby
    na którym można zarobić
    i eldorado się kończy.

    bajeczki o ekologii, sprawiedliwości społecznej itp. to...
    bajeczki.

  • 15. Data: 2011-04-17 21:10:19
    Od: z <z...@g...pl>

    rafal000 pisze:

    > Powiedz mi - pytam poważnie - dlaczego nie przejdzie?

    :-)

    To taki mój wyraz niezadowolenia z polityki UE (polską polityką już
    przestałem się zajmować bo to bagno jest - nie mam na to siły)
    Po prostu PROTESTUJĘ!!!

  • 16. Data: 2011-04-17 21:12:45
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?> Moze spoleczenstwo juz nie takie glupie, wie ze panstwo z czegos
    > trzeba utrzymac. Ale widac za glupie zeby nierealnych politykow
    > skreslic, 3*15, ha ha :-)

    jak nierealnych?
    na razie jest 3*5 a do końca kadencji jeszcze troszkę czasu...

  • 17. Data: 2011-04-17 21:55:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-17 18:30, Karol Y pisze:

    > Zamiast zróżnicowanych stawek,
    > będących efektem historycznych zaszłości, powstaną minima wyliczane na
    > podstawie dwóch kryteriów: wartości energetycznej danego paliwa oraz
    > jego emisyjności.

    Obecny system róznicujący stawki od humoru jakieś tam urzędnika czy
    polityka, jest oczywiście głupi.

    Natomiast pomysł brzmi nie jak ujednolicenie stawek, a wyrównanie ich w
    górę, czyli jak zwykle chodzi o to żeby po prostu podnieść podatki.

  • 18. Data: 2011-04-17 22:51:06
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > szanowna banda brukselskich darmozjadów weźmie pod uwagę że Polacy mają
    > niższe pensje i takie równanie podatków opłat W GÓRĘ NIE PRZEJDZIE!!!

    jak to nie przejdzie? benzyna po 5zl? prostesty jakies? burdy? NIE, bo te
    pieniadze utrzymuja , rolnikow, wojskowych, zwiazki zawodowe, urzednikow,
    administracje rzadowa etc. Znacznie lepiej jest chodzic na burdy stadionowe
    , albo pod krzyszszsz....

  • 19. Data: 2011-04-17 23:02:13
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "rafal000" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie chcę robić politycznego OT, ale muszę to napisać...
    > SLD obniżyło CIT, PiS obniżyło PIT, PO podniosło VAT. Jaka partia prowadzi
    > w rankingach?

    PO podnioslo bo pis obnizal podatki, zwiekszal wydatki (becikowe 400milionow
    rocznie!!! wzrost przrostu naturalnego 0.001) i przez to rosl i tak
    gigantyczny dlug publiczny. PO to lewusy bo obiecali reformy a tego nie
    robia, wiec zeby nie bylo ze ich bronie.

> [...]
    > obecnych a naród tylko temu klaszcze. Jedyna nadzieja w tym, że nasz
    > zachodni sąsiad się zdenerwuje i opuści strefę euro... wtedy może modne

    nie , bo ludzie uwielbiaja dostawac cos "za darmo" ;) Ludzie strasznie lubia
    unikac oczywistej prawdy.
    Mowia mi w pracy ze placa 10% podatku bo pracuja na umowe o dzielo i jest
    fajnie. Jak zaczynam dociekac ze owszem 10% to placa w firmie, potem 23% jak
    ida do sklepu 50% tankujac benzyne i nagle wychodzi ze placa... 40% podatku
    , to twierdza ze to demagogia...(?????) Do tego jak mowie ze nie odkladaja
    nic na emeryture to odpowiadaja ze "jakos to bedzie"... I to ludzie z
    wyzszym wyksztaceniem, co gorsza nie przemawia do nich fakt ze 40% roku
    spedzaja w pracy pracujac na panstwo... czyli 4 miesiace w pracy jak psu w
    du...e, ani drog, ani sluzby zdrowia, ani emerytury na starosc.

  • 20. Data: 2011-04-18 00:01:45
    Od: z <z...@g...pl>

    stabillo pisze:

> [...]
    > administracje rzadowa etc. Znacznie lepiej jest chodzic na burdy stadionowe

    No i wyszła prowokacja :-)
    NIE PODOBA MI SIĘ taka polityka UE.
    Trzeba rozwiązywać rzeczywiste problemy a nie zajmować się
    wyimaginowanym truciem planety. Jak już mamy założenie "równania" to
    trzeba to robić chociaż to i tak tylko hasła...